MTB: Tisvilde Fall Race 19/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

Image









Image



så kommer der lige til at gå lidt tid med resten ;)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sidder her med fugtige øjne ;) :applaus:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Sikke en 'tyvstart' på 2007 :D :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Genialt.. :D :D

Det der spinning fungerer sgu da helt vildt godt :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Nu ro på..Marie forærede jo 3. pladsen til mig, idet hun "kun" kørte én omgang...

Må have lidt mere fart i stængerne...for den tid holder jo ikke... men fik da 200 kr. lige til nye pullyhjul....idet der ikke er takker på halvdelen af dem, og er det takker, er de syle spidse....men opdagede det først igår...dårlig stil...må lige til at få lidt mere styr på det tekniske.. :oops: Kan sku´ ikke stille til løb med den indstilling...

Men mega mega FED dag i skoven...kan man ønske sig bedre rammer...dejligt efteråarsvejr fed rute, og med gode heppere, Janik og Bo, er den jo 10-4. Tak for idag, og til
Tigeren, Brian, for gel undervejs.

Det er det fedeste løb jeg har startet indtil nu...rigtigt meget singeltrack perfekt. :thumbsup: :thumbsup: Skal klart køre det igen til næste år.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Ja godt kørt, alle Hustlere. Der var sgu grønt på toppen i dag i kvinderækkerne. Lex!!! 8)

Der er sikkert nogen, der har bemærket, at Hustlernes store talent - BoS - ikke er at finde på resultatlisterne fra dages strabadser. De skyldes, at han var angrebet af den slemme alkovirus, som i øvrigt ventes at smitte flere hustlere her op til jul. Men det er jo heldigvis også gyldig fraværsgrund her i klubben... :-)

Så jeg var tilskuer og der er en masse billeder på vej. De bliver lagt i galleriet så snart de er konverteret...

Ps. Ikke for at negligere Hartvigsens 4. plads, men deler man Jonas' tid i to, så havde du altså fået stryg. Han var faktisk også kommet ind før Eghoff :-D Goddamn den knægt kører stærkt... :P :shock:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

BoS wrote:De skyldes, at han var angrebet af den slemme alkovirus, som i øvrigt ventes at smitte flere hustlere her op til jul. Men det er jo heldigvis også gyldig fraværsgrund her i klubben... :-)
Ah ja...den berygtede alkovirus. Jeg har selv været ramt af den et par gange i den her måned, senest i dag. Denne her omgang er specielt slem :roll: I videnskabens navn fortsætter jeg i næste uge med at undersøge om snaps virkelig kan være skyld i fænomenet. :shock: :shock:

PS: Ved næste løb vil jeg meget gerne møde dette store talent, som vi åbenbart har i klubben... SoB eller hvad han nu hedder?? :lol:
Niels Jensen
Helt uden hænder!
Posts: 84
Joined: 11 Aug 2005, 18:51
Location: Tårnby

Post by Niels Jensen »

JA JA det er efterhånden svært at få armene ned i øjeblikket når man er HUSTLER stort tillykke herfra med de fornemme placeringer gælder "mændene" og især de seje "tøser" 8) 8) 8)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

BoS wrote: PS: Ved næste løb vil jeg meget gerne møde dette store talent, som vi åbenbart har i klubben... SoB eller hvad han nu hedder?? :lol:
Så skal det være inden løbet. Han er jo som regel taget hjem når du kommer i mål :lol:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Bo Bernard
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 12 Oct 2006, 21:40
Location: 4040 Jyllinge

Post by Bo Bernard »

Hej Piger.
Godt gået, smukt kørt, jeg ville have elsket at blive overhalet af jer.
Hilsen Bo
sidste mand i rødt øh blåt
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

dan wrote:
BoS wrote:De skyldes, at han var angrebet af den slemme alkovirus, som i øvrigt ventes at smitte flere hustlere her op til jul. Men det er jo heldigvis også gyldig fraværsgrund her i klubben... :-)
Ah ja...den berygtede alkovirus. Jeg har selv været ramt af den et par gange i den her måned, senest i dag. Denne her omgang er specielt slem :roll: I videnskabens navn fortsætter jeg i næste uge med at undersøge om snaps virkelig kan være skyld i fænomenet. :shock: :shock:

PS: Ved næste løb vil jeg meget gerne møde dette store talent, som vi åbenbart har i klubben... SoB eller hvad han nu hedder?? :lol:

Hey Dan...DET ER SNAPSEN!!!! :shock: :shock: :shock: skal også undersøge fænomenet på fredag... bare lige for at blive bekræftet endnu og endnu en gang....Stations julefrokost...disse er jo berygtede for at være nogle af de værste....folk går amok...intet mindre..og jeg frygter allerede det værste....dog med start kl. 1300...såå om ikke jeg er klar til DDDWOOORAK om søndagen?? I wish... Men godt at klubben er large på det punkt... :thumbsup:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Stort tilykke til Hanne og Diana, det er fandme godt kørt.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Hey everyone

Tusinde tak for den store applaus - ja - benene holdte til distancen i dag. Og så var det i dag at jeg kunne fejre mit 1 års løbsjubilæum. Fall Race 2005 kørte jeg som det allerførste løb overhovedet - Den korte rute - så det at komme først på skamlen i dag på den lange, var jo lidt vildt. :)

En KÆMPE tak skal lyde til Peter, som stod mig bi på de steder hvor kræfterne var lidt svære at finde - det var superfedt at du gad køre sammen med mig - håber at jeg har kunne give lidt retur på de flade stykker ;)
OG til alle jer andre - HUSTLERNE STYRER FOR VILDT - TAK FOR SUPPORTEN.. JEG ER SÅ GLAD !!!!!

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! :twisted:

Er der ikke nogen som kan brygge en nyhed? Vi skal da have noget blær' på fosiden? GOGOGO!
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

J-LO wrote:Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! :twisted:

Er der ikke nogen som kan brygge en nyhed? Vi skal da have noget blær' på fosiden? GOGOGO!
Jeg skal nok lave det - men skal lige have ungerne til at sove - jeg sender det direkte til dig - er ikke "boardhaj" så du må lægge det på
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply