TH Vinterzwift 22/1 kl 19

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

TH Vinterzwift 22/1 kl 19

Post by Niels G Henningsen »

Bliver lidt anderledes , da indpisker og træningsguruen er forhindret .
Så vi kører Tour de Zwift 4. Etape . Der er ikke categori enforcement , og alle turene kan køres , da categorierne kun bestemmer længden .

Vi skal lige huske , at blive enige om ,hvad vi kører , tænker A med 61,6 km og 483 hm eller B med 27,2 km og 263 hm.
Se også vores Messenger tråd .
Og a pro pos , så får vi nok god brug for vores live snak undervejs !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2314
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: TH Vinterzwift 22/1 kl 19

Post by ClausA »

Stærkt. :-)

Jeg er klar på både A og B.
Hvis jeg selv skulle vælge ville jeg tage A, men lad os bliver enige og køre samme rute.

Ses.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: TH Vinterzwift 22/1 kl 19

Post by Niels G Henningsen »

Som nævnt i Messenger tråden : Vi kører mandag 22/1 kl 19:00 Tour de Zwift Group Ride i kategori A ( Petit Boucle 62 km 430 hm) , så må vi se om vi kan finde & holde sammen. Man skal måske lige tilmelde sig Tour de Zwift inden man får lov at deltage ..... Og så kan det være en god ide at "join event" så snart det er muligt på dagen , så får man en placering langt fremme i feltet, og har så noget at give af . Der er således ikke noget TH Zwift klub arrangement , som vi plejer. Samtale over messenger bliver dog som vi plejer 🙂 Man kan køre med så længe man synes...... "Ses" ! / Niels H
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply