Egg Beaters - biligste sites

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Egg Beaters - biligste sites

Post by Morten Hartvigsen »

Last edited by Morten Hartvigsen on 23 Apr 2004, 00:40, edited 3 times in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg holder net nu øje med priser på eBay, jeg ved mere om et par dage. Har du tjekket eBay Morten?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

ja har lige kigget

Post by Morten Hartvigsen »

byder pt. på en TI (supergo pris 200$), lad nu være med at overbyde mig :-)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEBBI:IT

før jeg vil betale noget ebay denne gang vil jeg have addresse og telefon nummer, og så vil jeg TALE med sælger FØR transaktion, og verificarer addressen på det tyske "krak"
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

så er transportvejen clearet

Post by Morten Hartvigsen »

MTB shop (måske Supergo) -> Las Vegas -> håndbåret til DK, og lev. om 3 uger, er du frisk ? Hvis jeg nu beslutter mig for to sæt pedaler, kan du måske ryge af her,,,,

bestiller en af dagende.

eller var det noget med nogle RE-1 pedaler? http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes
User avatar
Bunny
Ny på Hustleren
Posts: 28
Joined: 25 Nov 2003, 00:09
Location: Birkerød
Contact:

Re: ja har lige kigget

Post by Bunny »

Morten Hartvigsen wrote:byder pt. på en TI (supergo pris 200$), lad nu være med at overbyde mig :-)
Sig til hvis du skal have et par hints til hvordan man byder smartest på ebay
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

okie
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg melder pas, køber nogle senere på året. Jeg kommer ikke til at løbe ind i de store problemer med mine SPD's før det igen bliver mudret.

Post lige dine fif her Bunny :P Hvis det er 'andet' end at byde sent / lige før aktionen slutter.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 22 Apr 2004, 16:28, edited 1 time in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Bunny - hvad er dit ebay navn, jeg kigger nemlig også stadig dér, man er vel en ebay haj... med de risk det nu indebærer.. (ihvertfald når man bruger paypal)

-og JLO hvad er dit ? kunne i maile det direkte til mig...

Morten (mdoxxxx)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

year baby year :-)

Post by Morten Hartvigsen »

byde smartest ??? jep, bare kom med de fede hexa-de-trix

er det ik smartest bare at overvåge, og følge priz niveauet et par uger på en tilsvarende varer man ønsker (måske uden at byde), og så slå til på den varer man vil have de sidste 5minutter, med hvad man nu max vil give
User avatar
Bunny
Ny på Hustleren
Posts: 28
Joined: 25 Nov 2003, 00:09
Location: Birkerød
Contact:

Re: year baby year :-)

Post by Bunny »

Ja, det er altid smart at kende en "normal slutpris på varen"...

Man skal så (som altid ved auktioner) gøre op med sig selv hvor meget man MAKS vil give for varen...

Man skal ALDRIG byde på varen før til aller aller aller sidst...

Log på ebay 5 minutter før auktionen udløber og check om prisen er under maks beløbet...

hvis man fx vil give 200 euro for en ting og den ligger på 150 5 minutter før skal man 30 sekunder (eller mindre hvis man har en god forbindelse til nettet) lægge et bud på 201!!! ind ;-) de fleste autobud er hele beløb... Jeg har flere gange scoret en auktion ved lige at lægge en enkelt euro oveni :-)

... andre der har guldkorn ?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

yep, også min strategi

Post by Morten Hartvigsen »

jeg byder da også med skæve beløb, f.eks. 21,68 Euro

Bunny: bruger du paypal ?
User avatar
Bunny
Ny på Hustleren
Posts: 28
Joined: 25 Nov 2003, 00:09
Location: Birkerød
Contact:

Re: yep, også min strategi

Post by Bunny »

Morten Hartvigsen wrote:Bunny: bruger du paypal ?
Nej! Forklar lige hvad det er ?! :shock:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

hmm

Post by Morten Hartvigsen »

paypal er et (ebay ejet tror jeg nok) betalingssystem, hvor med man kan overfører penge til folk (private) i udlandet bare man kender deres email. I ebay er der indbygget support for paypal.

Men det er IKKE en bank. Både sælger og køber skal oprette sig (incl. bank&konto nr, kreditkort), og det koster ikke så meget. Både køber og sælgers konto bliver verificeret med en lille overførsel på et par kroner, kun med det formål at at chekke om de konti man opgiver eksisterer.

Det skulle være så godt...og fungerer nok også i de fleste tilfælde...MEN jeg har selv prøvet at overfører penge til en gut i tyskland, som påstod IKKE at have modtaget pengende, selvom Paypan transfer status var confirmed - surt, for deres klage system er langhåret, og da jeg endelig opgav sælger og klagede til Paypal (ebay), var min sag forældet !!!! Så 97 Euro lige i vasken... Jeg fik dog min Giro hjælm og den er fin, jeg har bare betalt den to gange, så slutprisen blev den samme som i DK!

Måske de 97 Euro stadig ligger et sted i cyperspace, paypal kundeservice eksisterer i praksis ikks, så jeg kan ikke lige ringe og spørge dem

Så egentlig kan jeg kun anbefale at bruge alm. bank "Euroland" trasfer (Nordea tager bare 35 kroner for det), OG så at verificerer sælgers navn, adresse, og telefon nummer INDEN man overfører penge.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er en sur historie :evil: Jeg har dog aldrig haft vrøvl mved brug af Paypal - stadig sur "røv" for Morten :x
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

50$ !!

Post by Morten Hartvigsen »

hey !!!! hos www.jensonusa.com tager de KUN 50$ for crome modelllen !!!
MEN kun indtil 30 April !!

de kører med pris matching + special tilbud, som man kun kan se nåe man er ved sidste checkout, eller finde rundt omkring på deres hjemmeside, f.eks. under kranksæt

jeg har lige bestilt 3xTI til super raceren samt et sæt SS, jeg skal jo have to sæt :-)
Post Reply