MTB: BikersBest Marathon 47/103km - 1 oktober kl. 9

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

jeg gider ikke betale så mange penge for at køre en tur i skoven
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Casper Fabricius wrote:jeg gider ikke betale så mange penge for at køre en tur i skoven
Hørt!
Så er grippen da noget mere menneskelig. :wink:
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Enig.
Nu kræves der ekstra 100 Kr hvis man starte i bås 1 ;-((

Vi ses på Gribben den 15/10

Jeg er tilmeldt den lange! (77km)

http://cybercycling.dk/motionslob/lobsd ... asp?ID=298
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Er der nogen der er ved at være klar til på søndag :?:

Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg kører 47 km eller 103 km. :roll:

Skal jer der kører, køre 103 km :?:

Jeg kunne godt være fristet af at køre 47 km, og så give den fuld gas fra starten :thumbsup:
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

den lange

Post by JesperJ »

Hej
Jeg har nu tilmeldt mig den lange, så er der så meget mere at give den gas på :oops:
Vi ses, måske
mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jeg kører 103km med Stephan som hare :D :D
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg feder den og griller "søndagstur" pølser i skoven for DMK :-)

+ MTB'er så kl. 15 fra Holtehallen på den blå med nogle Nokia gutter i roligt hygge tempo... jeg har nemlig trænet rigeligt hårdt på det sidste... og vil så sparer mig lige til sidste Dust, hvor Rolf og et par andre skal have prygl :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ser sku lidt skidt ud med vejret søndag :x
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Så er jeg tilmeldt men på 47 km. :lol:
Det tror jeg min ryg kan holde til, for da jeg kørte stjerneløbet, havde jeg så mange rygsmerter at jeg dårligt kunne bevæge mig :cry:

Jeg talte med cykelhandleren oppe i Hillerød i dag og han kunne sige, at der var usædvanligt mange der havde tilmeldt sig 47 km i år, og det kunne han ikke lige forstå. Men det kan jeg godt....med den pris :?

Men jeg har lige set vejr udsigten og det ser ikke så dårligt ud, så jeg håber vi kommer til at hygge os.
Vi ses
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Held og lykke til alle i grønt på søndag :D
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote:Held og lykke til alle i grønt på søndag :D
Ja, for mit vedkommende bliver det altså i grå og ikke i grønt! :shock:
....Krav fra min sponser 8)

PS. Dan, husk nu at få rigeligt med energi og vædske undervejs - det er noget helt andet med så mange timer i sadlen!
Image
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Stephan Bak wrote:
J-LO wrote:Held og lykke til alle i grønt på søndag :D
Ja, for mit vedkommende bliver det altså i grå og ikke i grønt! :shock:
....Krav fra min sponser 8)

PS. Dan, husk nu at få rigeligt med energi og vædske undervejs - det er noget helt andet med så mange timer i sadlen!
jo tak, jeg har kørt marathon før (Århus) hvor jeg iøvrigt fik kramper til sidst :? Normalt plejer jeg at være god til at drikke (altså alkohol) men jeg skal nok gøre det bedste jeg kan.

Bo, hvis du stadig kommer ud for at tage billeder. Jeg var oppe at hente mit startnummer idag. Der er et stort kort over ruten oppe hos Øbro, der er nogle få steder hvor ruten krydser efter ca 60-70km. Der var ikke nogle navne på kortet, så du bliver nok nødt til at spørge deroppe..
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Stephan Bak wrote:
J-LO wrote:Held og lykke til alle i grønt på søndag :D
Ja, for mit vedkommende bliver det altså i grå og ikke i grønt! :shock:
....Krav fra min sponser 8)

PS. Dan, husk nu at få rigeligt med energi og vædske undervejs - det er noget helt andet med så mange timer i sadlen!
What? Gid du må punktere på begge hjul samtidigt ;)
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Hvad så ?

Post by JesperJ »

Hej
Nå hvordan gik jeres løb, Dan og stephen , i slog mig lige, øvøv
Dan 4.17 ,
Stehen 4.20
Og mig jesper 4.25

Syntes det var en dejlig dag i skoven, fedt vejr, lækker rute meget mere single end jeg husker fra for 3 år siden :)

Min tur gik fint ingen problmer alt forløb fint.

Vi ses til dusten.

mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Hej Jesper

Det gik fint. Ruten var bedre end sit rygte, synes jeg. Der var meget grusvej i starten men de sidste 30km var der en god blanding. Min ur siger 900 hm.

De første 1,5 time gik rigtigt godt. Jeg havde et rigtigt godt flow og god fart i cyklen. Efter ca 45 km meddelte mine ben mig at jeg skulle sænke tempoet så det gjorde jeg. :wink: Jeg gik nu ikke kold eller fik krampe selvom der var lidt optræk til det et par gange. Jeg kom til sidde meget alene igennem det meste af løbet. I starten fordi jeg jagtede en gruppe som jeg ikke nåede og da jeg måtte sænke tempoet havde jeg svært ved at følge med dem som kom bagfra.

Jeg måtte ned at ligge på den første smalle træbro. Forhjulet forsvandt under mig, der skete ikke noget og jeg kørte videre. Lidt senere skulle jeg ha fat i en halv banan som jeg havde i baglommen...der var dømt totalt bananmos i lommen. Fy for den ....

De sidste 30km gik fint selvom kræfterne langsomt forsvandt ud af benene. Der var noget rigtigt fedt bakket singletrack på de sidste 15 km, der fik kilometerne til at gå lidt hurtigere. En enkelt punktering slap jeg ikke for ca 10 km fra mål. Jeg kører med Stan's latex. Hullet var åbenbart for stort til at det kunne forsegle det uden at stoppe, så jeg måtte ind til siden. Da jeg fik holdt hullet nedad lukkede det med det samme...hurra for snask :applaus: Jeg måtte dog pumpe dækket op igen, så der gik en 2-3 minutter før jeg var tilbage på cyklen. Jeg havde ikke fået nok luft i :evil: så baghjulet sejlede noget de sidste km. Jeg gad simpelthen ikke stå af igen så jeg fortsatte i lidt roligere tempo og kom i mål i 4:17.

Fint løb i godt vejr. :D Selvfølgelig tilfreds med at jeg klaaaaaaaaart distancerede Stephan. :D :D Lidt mere træning og bedre til at disponere mit løb og måske undgå at køre 80km solo...så der er plads til lidt forbedring. 4 timer må være målet næste år. 8) 8)
Post Reply