MTB: Dust 10/9 - St. Dyrehave

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Dan skrev:
Det kommer nok an på hvilken slags gel det er. Jeg bruger Maxim 100g gel pakker. Det er noget ret flydende stads og det kommer ud uden problemer. Nogle af de ande geltyper volder sikkert problemer pga de er mere træge.
Hvad med Extraner i stedet for Gel?

Er der nogen som umiddelbart ved forskellen i kulhydratindhold på de 2 produkter?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: NCC?

Post by BoS »

BoThomsen wrote: NCC?! Du mener måske, at det var beton kager? ;-)
  • NCC laver broer og høje bygninger i beton.
    NSC vinder præmier og stikker i fok mens de sveder på kondicykel.
    NCK laver dustcup og hjemmelavede kager.
:)
Ups. Ja, det Club eller Klub. Kunne ikke lige huske det :-)
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Re: NCC?

Post by Carsten Graff »

BoThomsen wrote:
  • NCC laver broer og høje bygninger i beton.
    NSC vinder præmier og stikker i fok mens de sveder på kondicykel.
    NCK laver dustcup og hjemmelavede kager.
:)
Jeg er sikker på at det var NCC der var arrangør.
Jeg havde beton i benene de sidste 10 min. :wink:
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Casper Fabricius wrote:jeg havde feber og var IKKE i byen lørdag
Jeg får også svedeture og høj puls efter 5 fadbamser, og hvis der samtidig er unge kvinder tilstede som danser rundt bliver jeg også varm andre steder, men jeg kalder det ikke feber. Og Dammeren er netop IKKE at går i byen.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

dan wrote:
J-LO wrote:Ta sålen ud, det er bare et stykke metal som ligger mellem sålen og skosålen, du kan sikket købe nyt.
Jeg har fjernet sålen. Under den er der en mindre slags sål som er klæbet til selve skoen. Derunder er der noget plastic/gummi (sikkert for at holde vand ude). Umiddelbart er det ikke til at komme til, jeg venter lidt før jeg ødelægger plastic'en. Må lige undersøge først om man kan købe en ny 'del'. Hvis der er nogen som har et link til hvor man kan købe sådan en del hører jeg gerne om det?
Lidt opfølgning. Jeg har fået skiftet metaldelen. Købte nogle nye dele hos RBS. Jeg endte med at skifte i begge sko, da der også var en skrue som var knækket i den anden...ikke dårligt, 3 ud af 4 skruer ødelagt :? Åbenbart noget man skal tjekke lidt oftere end jeg har gjort. :!:
Post Reply