MTB: Rute fremvisning i Tokkekøb søn 27/8 kl 10.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kom i dag let rundt på Nobby Nick, enkelte steder bliver det sikkert spændende med 250 på ruten, men der er jo ikke de store glatte stigninger, så det hele kan køres uden de store problemer, tror ikke speedway genet er nødvendigt. Faktisk stadig overraskende 'tørt' i Tokkekøb.
User avatar
fschlage
Helt uden hænder!
Posts: 61
Joined: 14 Apr 2006, 23:31
Location: Glostrup

Post by fschlage »

J-LO wrote:Kom i dag let rundt på Nobby Nick, enkelte steder bliver det sikkert spændende med 250 på ruten, men der er jo ikke de store glatte stigninger, så det hele kan køres uden de store problemer, tror ikke speedway genet er nødvendigt. Faktisk stadig overraskende 'tørt' i Tokkekøb.
Jeg syntes det bliver ved med at regne (og der loves også regn imorgen), mon jeg skulle skifte mit Conti-Twister til conti-explorer for at kunne styre lidt bedre?

Mvh. Flemming
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Synes twister lyder meget glatte, jeg har ikke været der siden i søndags, men mit valg ville klart være Explorer af de 2. Dog er ruten ikke glat i forhold til forleden til DMK's afdeling, nok mest fordi underlaget dræner meget, men også fordi der ikke er de hårde stigninger, som bliver meget glatte - det slipper vi for.

Tot ikke der kommer så meget regn i morgen, mon ikke det regner af i nat? Det bliver fedt i morn' :D
User avatar
fschlage
Helt uden hænder!
Posts: 61
Joined: 14 Apr 2006, 23:31
Location: Glostrup

Post by fschlage »

Jeg kørte jo fint rundt på Twister i Søndags, meeen jeg tror jeg smider de andre på i morgen. (Det kunne jo blive lidt smattet i svingene)

Jeg er også top motiveret til at give den en over nakken i morgen :twisted:

Mvh. Flemming
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ikke alt det piveri , jo værre jo bedre , der skal være mudder , vi er jo ikke landevejsrytter.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:Ikke alt det piveri , jo værre jo bedre , der skal være mudder , vi er jo ikke landevejsrytter.. :wink:
YES SIR!!!

Nå, jeg skrider i skoven nu, ses senere drenge :)
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

ja ja Per

Post by JesperJ »

Men syntes ikke jeg har mødt dig på fælleden de sidste par dage hvor regnen har stået ned i stænger når man kørte hjem :(

Så mon ikke vi andre godt må håbe på lidt tørvejr og aftensol 8)

/Jesper
maybe some day
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Re: ja ja Per

Post by Per Olsson »

Jesper-pmc wrote:Men syntes ikke jeg har mødt dig på fælleden de sidste par dage hvor regnen har stået ned i stænger når man kørte hjem :(

Så mon ikke vi andre godt må håbe på lidt tørvejr og aftensol 8)

/Jesper
Årh. Jeg har lidt problemer med bentøjet for tiden ,så jeg prøver at holde mig i ro , men trods influenza og gigt :roll: er jeg klar til i aften.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

ok

Post by JesperJ »

OK Per
Så er du tilgivet, og jubii :D kan se solen her i Kastrup 8) , må den kommer til jer alle..... :roll:
mvh
J
maybe some day
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hvor lang tid tager én omgang ? var det ikke 25-30min ?
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:hvor lang tid tager én omgang ? var det ikke 25-30min ?
Har ikke kørt ruten i denne omgang,men 25 -30 minutter for 11 km giver et snit på ca 26-22 km/t.
Nu er du jo hurtigere end mig , der kun ved få lejligheder har været over 20 km/t ved Dust/Slush cup. Og slet ikke i Tokkekøb...Men vi får se :D

/Niels PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kørte den på 32 forleden, mon ikke så 30 i løb?
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Jeg kørte den på 32 forleden, mon ikke så 30 i løb?
du er jo i topform!! stadig noget Nobby Nic??
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

jubii eller øv om man vil

Post by JesperJ »

Ok, så hvis man lige klarer den under 30 skal man ud på 1t30min, pyhaa

Nå men hvordan har skoven klaret regnen i går ??

mvh
Jesper
maybe some day
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ruten er i fin stand, den kan køres med et sæt all-round dæk med en god knop, hardcore mudderdæk er ikke nødvendigt (efter mi mening) Der er stykker med mudder, men kun små stykker af gangen, og ofte med mulighed for at køre i græsset ved siden af.



Der er kommet en større vandpyt ved første vandløb, men den er ikke dyb og man kan uden problemer køre igennem. Der er en anelse mere vand i begge vandløb, men de kan krydses uden at få våde fødder.



Ruten er sat, og alle er velkomne til at komme tidligt og tage en runde. Vejret ser jo godt ud, så det er bre med at komme afsted:)



VI ses i Tokkekøb.
Post Reply