MTB: DustCup 23. aug - Høghsbjerget

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

BoS wrote:Ja, den var led i dag, synes jeg.

Hvorfor står Casper Fab. ikke i stilllingen??? Du havde vel chip på, ikke Casper?! Ellers er det sgu spildt arbejde ;-)
Han kørte med kvajechip. Jeg tror det er ham uden navn, nr 39
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Forresten Casper: Tak for "skubbet"... Jeg går ud fra, at den bliver byttet en dag. jeg var helt færdig, da du kom på ydersiden. Kunne ikke lade være :-)
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Der var desværre løbet bremsevæske ud af min bagbremse så det var kun min forbremse der virkede. Det var lige vådt nok igår til jeg turde køre kun med forbremsen :( Havde jo ellers lige fået det nye hjulsæt. Nu håber jeg mine uheld er brugt op og så kommer jeg stærkt igen på "hjemmebane" i Tokkekøb hegn.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for i går , det var en hård rute for en gl gigt svag mand , som tog den ud over styret to gange på nedkørslerne , jeg havde for meget mudder i klamperne til at sidde godt fast igen efter opkørsel/løbebakkerne for mit vedkommende. Ruten er var for hård for mit vedkommende og lidt for vilde nedkørselser med de træer med afkortet grene som sad som pigge på et slagvåben fra middelalderen.
Per. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Et elendigt løb for mit vedkommende også..

- jeg fik vist ikke varmet ordentligt op, for da starten gik, hang lungerne helt ude
- kæde knækkede efter 7minutter, hvor jeg sad sammen med Grafen
- klamperne løsnede sig begge to (på mine helt nye Spezialized Comp sko med nye klamper), og måtte efterspændes før skruerne faldt helt ud, ikke helt let når de er fyldt med mudder
- min motor kom slet ikke rigtigt igang, der var for få stykker at få fart på cyklen, og så HADER jeg det ujævne græs stykke, hvor man kæmper for bare at komme frem...
- dog ingen styrt denne gang

Så efter de 2 uheld på første omgang, overvejede jeg lidt at stoppe, da jeg vat sat med 5-7minutter, men valgte at gennemfører for at få point. Så blev det til lidt hygge kørsel, hvor jeg nyd udsigten fra "bjerget" og prøvede at hjælpe hustlere og andre jeg samlere op på vejen lidt med et lille skub :lol:


Vi havde en Hustler løbs debutan: Klaus Straarup (en af mine venner som også er på Nokia), som kørte i motion for os, men som måtte give op efter 1 1/2 omgang på 1time. Men det var også hans første løb, som vist var lidt for svær rent teknisk, og for fysiks hård.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

BoS wrote:Forresten Casper: Tak for "skubbet"... Jeg går ud fra, at den bliver byttet en dag. jeg var helt færdig, da du kom på ydersiden. Kunne ikke lade være :-)
Ja, det var sgu noget unfair. Jeg var HELT smadret efter den tur. Jeg kørte med kvajechip nr. M1. Jeg skal have J-LO til at korrigere
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fedt med et nyt 'medlem' :D

Skal have have tøj ;)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

...og flotte resultater! Mic napper Sport, med ULTRA gode ben og overskud!

Carsten kørte MAX hurtigt i H40, selv om han var i 'floden', resten af H40 gjorde det og meget meget flot, selv om Hartvigsen igen havde tekniske problemer.

Også meget flotte placeringer i Motion, selv om det ikke blev til en sejr denne gang. Håber vi lage afstand til DMK i holdkonkurrencen ?
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Super race, ruten passede mig fint. :D :D
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:Et elendigt løb for mit vedkommende også..

- jeg fik vist ikke varmet ordentligt op, for da starten gik, hang lungerne helt ude
- kæde knækkede efter 7minutter, hvor jeg sad sammen med Grafen
- klamperne løsnede sig begge to (på mine helt nye Spezialized Comp sko med nye klamper), og måtte efterspændes før skruerne faldt helt ud, ikke helt let når de er fyldt med mudder
- min motor kom slet ikke rigtigt igang, der var for få stykker at få fart på cyklen, og så HADER jeg det ujævne græs stykke, hvor man kæmper for bare at komme frem...
- dog ingen styrt denne gang

Så efter de 2 uheld på første omgang, overvejede jeg lidt at stoppe, da jeg vat sat med 5-7minutter, men valgte at gennemfører for at få point. Så blev det til lidt hygge kørsel, hvor jeg nyd udsigten fra "bjerget" og prøvede at hjælpe hustlere og andre jeg samlere op på vejen lidt med et lille skub :lol:



Vi havde en Hustler løbs debutan: Klaus Straarup (en af mine venner som også er på Nokia), som kørte i motion for os, men som måtte give op efter 1 1/2 omgang på 1time. Men det var også hans første løb, som vist var lidt for svær rent teknisk, og for fysiks hård.
Godt du forsatte Morten, det med at udgå , er ikke noget vi bruger i H40 , vi skal bruge alle point :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

->PS: Joe, fin rute for fullys :P

->Per: Ja, og det er da en hæderlig placering alligevel ser jeg, skarpt forfulgt af dig Per :-) Jeg var faktisk nervøs for at være kommet sidst..
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jeg har lavet en nyhed om løbet i går. Folk er velkommen til at tilføje osv.
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Det var godt at I havde et godt løb. Jeg stod med cykel og kluns, men blev bremset af en vandskade i kælderen. Det stod bare ind i et rum vi lige har brugt kassen på at sætte i stand.

Fandens lortenat det blev til... :evil: :evil:

Vi ses 30 august..:D
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jakob Skouboe wrote:Det var godt at I havde et godt løb. Jeg stod med cykel og kluns, men blev bremset af en vandskade i kælderen. Det stod bare ind i et rum vi lige har brugt kassen på at sætte i stand.

Fandens lortenat det blev til... :evil: :evil:

Vi ses 30 august..:D
Øv, håber ikke det blev voldsomt Jakob? Det er jo længe siden!
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:->PS: Joe, fin rute for fullys :P

->Per: Ja, og det er da en hæderlig placering alligevel ser jeg, skarpt forfulgt af dig Per :-) Jeg var faktisk nervøs for at være kommet sidst..
Du kom godt igen , og havde god fart i cyklen , da du kørte for mig :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply