MTB: DustCup 23. aug - Høghsbjerget

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Mudder er intet problem hvis man kører med Hayes. Du kan kaste alt det mudder efter dem du orker de er ikke til at slide op :) Kommer ikke på søndag da mine hjul skal have nye lejer og dem havde de ikke lige på lager hos Ritter. Håber at blive klar til på onsdag men det er jo ikke sikkert at de kan nå det - lidt surt.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Peter Christensen wrote:Mudder er intet problem hvis man kører med Hayes. Du kan kaste alt det mudder efter dem du orker de er ikke til at slide op :) Kommer ikke på søndag da mine hjul skal have nye lejer og dem havde de ikke lige på lager hos Ritter. Håber at blive klar til på onsdag men det er jo ikke sikkert at de kan nå det - lidt surt.
Du må gerne gerne låne min Principia hvis din låge ikke er klar til onsdag.
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

J-LO wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Jeg adviserer DMK rute ansvarlige om jeres bekymringer...

Og BO svarer: Jeg tror det bliver ok. der er flere brede strækninger.
Jeg har også sendt ham en mail, problemet er ikke kun brede stier, problemet er antal meter pr. rytter. Afventer svar fra Bo.

4900 meter og 280 ryttere, er 17.5 meter pr. mand, det er lige i underkanten, lige meget hvor mange brede siter der er.
Jeg har her til aften, fredag, kørt ruten med Preben Thams fra DMK og den smukkeste :D debutant til på onsdag, og da Preben er med til at sætte ruten op på onsdag, fandt vi ca. 1 km ekstra, som han prøver at få med. Det giver lidt mere plads, men i skal ikke være bekymrede, der er masser af plads til at overhale, og opkørslerne er så "gode" at det vil give masser af luft til overhalinger, til dem der har noget til overs.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lyder dejligt med den ekstra km Carsten :)
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

ER det stadigvæk søndag kl 10 :shock:
User avatar
fschlage
Helt uden hænder!
Posts: 61
Joined: 14 Apr 2006, 23:31
Location: Glostrup

Post by fschlage »

JJ wrote:ER det stadigvæk søndag kl 10 :shock:
Jeg og 2-3 andre PMC'er kommer hvis det ikke regner ved 10'tiden.

Mvh. Flemming
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

JJ wrote:ER det stadigvæk søndag kl 10 :shock:
kommer også kl 10
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

dan wrote:
JJ wrote:ER det stadigvæk søndag kl 10 :shock:
kommer også kl 10
.....Og mødes vi på toppen af bakken ved mål....eller ved start stedet ?

/Mikke & Niels
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Hvis det ikke regner for meget, så er jeg ved startområdet kl 10.00 søndag.
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

J-LO wrote:
Peter Christensen wrote:Mudder er intet problem hvis man kører med Hayes. Du kan kaste alt det mudder efter dem du orker de er ikke til at slide op :) Kommer ikke på søndag da mine hjul skal have nye lejer og dem havde de ikke lige på lager hos Ritter. Håber at blive klar til på onsdag men det er jo ikke sikkert at de kan nå det - lidt surt.
Du må gerne gerne låne min Principia hvis din låge ikke er klar til onsdag.
Tak for tilbuddet. Lad os se hvad der sker. Jeg arbejder også på at købe et ekstra sæt hjul. Mavic CrossLand som kan fåes til en rimelig pris. Der var dog ikke nogen af de cykelforretninger jeg var rundt og kigge i der havde dem liggende. Jeg prøver at kontakte Ride4Fun og høre om de kan lave en ekspreslevering. Undskyld for det lille sidespring i denne tråd.
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

ca 80% af Sjælland er pt udsat for regn. Tvivlsomt om det bliver en rar dag at køre i. :roll:
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

PS wrote:ca 80% af Sjælland er pt udsat for regn. Tvivlsomt om det bliver en rar dag at køre i. :roll:
sikkert ikke, men det er jo meget sjovt når man først er kommet afsted.
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

og på mirakuløs vis ser det ud til at netop Københavnsområdet er ved at klare op. Jeg prøver at nå forestillingen kl 10.00. :)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Tak for turen. Det skal nok blive en hård rute på onsdag. Selvom det havde regnet og det stadig dryppede var den ikke speciel mudret. Alle stigninger kunne køres (hvis man havde benene til det). De fleste nedkørsler var ikke blevet glatte. Den store nedkørsel skal nok blive 'spændende' hvis det virkeligt kommer ned plus stykket nede ved åen. Jeg tror ikke der er helt ligeså mange højdemeter som i Kirkeskoven til gengæld er nogle af stigningerne lidt længere og noget sejere.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeps. Vejret bliver afgørende rutens karakter. Bare de par dråber vi fik undervejs idag + det, at vi kørte der, fik klart ruten til at ændre karakter undervejs. Og 300++ ryttere der hver kører nogle runder kan virkelig ændre forholdene. 90% af ruten giver med garanti ingen problemer, men de sidste...op- og nedkørslerne. Spændende hvis de bliver smattede :!:
Image
Post Reply