Hustlere til SRAM SM DCU DUST 13/8 2006... ?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Til Casper!

Du kører stærkt i øjeblikket, så stærkt at du mister tidsfornemelsen.
3 min og 44 sek blev til 5-7 min. :lol:
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Rust wrote:Til Casper!

Du kører stærkt i øjeblikket, så stærkt at du mister tidsfornemelsen.
3 min og 44 sek blev til 5-7 min. :lol:
Se du nu bare og brug tiden på noget fornuftigt, eksempelvis at få bestilt noget Hustlertøj :lol:
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Det var sgu noget andet en spinning med en svag duft af Channel #5 i baggrunden :shock: Hvem sagde muderbrydning ikke er for rigtige mænd :mrgreen: Lidt rystet efter mit første "rigtige" MTB løb, total gennembanket i hele den gamle krop, men det var en fed naturoplevelse. STOR respekt for de flotte Hutsler resultater, imponerende omgangstider nogen af jer holder !! Herlig team spirit der er kommet både før, under og efter løbet.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Utroligt at så mange møder op i så ringe et vejr, det er fandme god stil drenge!!!!!! :lol:

Vi var 15 på sporet i går, 14 i resultaterne, 15 med Rasmus som kørte rundt med chipen i baglommen :roll:
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Det var en "fornøjelse" igår. Dejligt at der var opbakning fra dem som ikke kørt, ellers var jeg ikke kommet rundt på 3 omgange. Jeg hader mudder.
Godt kørt af alle. Specielt af Schønberg der har haft så meget fart på, at han har overhalet sin egen skygge, og fået 2 tider med i resultatlisten.
Og se godt på tiden fra ungdoms Jonas, han har kørt sine 3 omgange hurtigere end Klaus Nielsen og Grønbech. Respekt til ham.
Jeg tager ud imorgen tirsdag og viser DMK et par stigninger/nedkørsler de har "glemt" til næste omgang Dust. Og det bliver en fæl omgang, hvis de er med på mine ændringer.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Carsten Graff wrote:Det var en "fornøjelse" igår. Dejligt at der var opbakning fra dem som ikke kørt, ellers var jeg ikke kommet rundt på 3 omgange. Jeg hader mudder.
Godt kørt af alle. Specielt af Schønberg der har haft så meget fart på, at han har overhalet sin egen skygge, og fået 2 tider med i resultatlisten.
Og se godt på tiden fra ungdoms Jonas, han har kørt sine 3 omgange hurtigere end Klaus Nielsen og Grønbech. Respekt til ham.
Jeg tager ud imorgen tirsdag og viser DMK et par stigninger/nedkørsler de har "glemt" til næste omgang Dust. Og det bliver en fæl omgang, hvis de er med på mine ændringer.
ja, du lignede ikke en der elsker mudder. Men super med de 3 omgange. Godt med lidt stigninger til Dusten.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

J-LO - har vi en ekstra langærmet i klubben jeg kan købe nu ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Schønberg wrote:J-LO - har vi en ekstra langærmet i klubben jeg kan købe nu ?
Hvad str?
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

L eller XL
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Carsten Graff wrote:Det var en "fornøjelse" igår. Dejligt at der var opbakning fra dem som ikke kørt, ellers var jeg ikke kommet rundt på 3 omgange. Jeg hader mudder.
Godt kørt af alle. Specielt af Schønberg der har haft så meget fart på, at han har overhalet sin egen skygge, og fået 2 tider med i resultatlisten.
Og se godt på tiden fra ungdoms Jonas, han har kørt sine 3 omgange hurtigere end Klaus Nielsen og Grønbech. Respekt til ham.
Jeg tager ud imorgen tirsdag og viser DMK et par stigninger/nedkørsler de har "glemt" til næste omgang Dust. Og det bliver en fæl omgang, hvis de er med på mine ændringer.
Joe, men ruten blev også værre og værre med tiden, synes jeg, men klart at han er hurtig gut Jonas.

Jeg kommer også i morgen til Albertslund, ses :-)

Jeg skriver lidt mere her i aften...
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:
Joe, men ruten blev også værre og værre med tiden, synes jeg, men klart at han er hurtig gut Jonas.

Jeg kommer også i morgen til Albertslund, ses :-)

Jeg skriver lidt mere her i aften...
Tror også den blev tungere og tungere som dagen skred frem...Iøvrigt tak til Jakob for at gribe min rygsæk og passe på den,fik en flyvende start da jeg valgte at tage toget til Holte.....ankomst 11:55.
Hvis nogen som jeg efterfølgende har lidt svært ved at huske ruten,så ser den sådan ud:

http://trail.motionbased.com/trail/invi ... ue=1202081


/Niels PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Den blev osse være og være med det mudder , min sidste op tur efter mål området , var det næsten ikke til at få bid med baghjulet , det fedtet bare rundt :? ,fu.. hvor fik jeg løbet meget i går ...
:roll: Når man ser på tiderne fra løbets start og til de sidste omgange , bliver de osse noget langsomer , hvilket er meget naturlig da ruten blev mere mere kørt i smadder... men i mit tilfældet var det sku mere bener der ikke ville mere , jeg er stadig helt flad. :wink:
Han er sku sej ham Jonas. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Schønberg wrote:L eller XL
Har begge, du bestemmer.

Selv tak Niels, godt du kom med i starten ;)

Mht. Jonas, så er det nok også et plusd at veje 40kg ? samtidigt med at ruten var langt 'bedre' tidligere på dagen.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:
Schønberg wrote:L eller XL
Har begge, du bestemmer.

Selv tak Niels, godt du kom med i starten ;)

Mht. Jonas, så er det nok også et plusd at veje 40kg ? samtidigt med at ruten var langt 'bedre' tidligere på dagen.
husk at gem en trøje til mig. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:
J-LO wrote:
Schønberg wrote:L eller XL
Har begge, du bestemmer.

Selv tak Niels, godt du kom med i starten ;)

Mht. Jonas, så er det nok også et plusd at veje 40kg ? samtidigt med at ruten var langt 'bedre' tidligere på dagen.
husk at gem en trøje til mig. :wink:
I må selv slås om størrelserne, der er en Xl og en L - Per var først ude hvis der er problemer med at i skal bruge den samme.

Per, hvad med en par Knikers også? Schønberg har dem allerede, så ham kan jeg ikke hustle.
Post Reply