Hustlere til SRAM SM DCU DUST 13/8 2006... ?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg er lidt tvivlsom , efter min skulder takling af et træ i Onsdag , som er øm aht. stadig , men jeg håber at blive klar. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Kom nu

Post by JesperJ »

Hvad så Per
Har jeg helt taget modet fra dig :shock:
Du har jo chancen for revanche, en meget mere teknisk rute må da lige være dig ?

Nå spøg til side, håber da ikke det er for slemt og at du bliver frisk.
mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Re: Kom nu

Post by Per Olsson »

Jesper-pmc wrote:Hvad så Per
Har jeg helt taget modet fra dig :shock:
Du har jo chancen for revanche, en meget mere teknisk rute må da lige være dig ?

Nå spøg til side, håber da ikke det er for slemt og at du bliver frisk.
mvh
Jesper
Hej Jesper. Du er jo i ret god form , så revanche bliver svært(talte med en anden pmc'er "som vil være anonym" mht doping kontrol... :wink: nå spøg til side :lol: Taktiken er klar jeg trækker op af bakkerne denne gang :wink: . Mht. teknik. jeg løber stadig hurtigere end jeg cykler på tekniske steder :?
Jeg kommer det går fint i dag med min skulder , jeg ramte et træ med skulderen på første omgang i Onsdags , da jeg skulle undgå en der fik defekt ,og desværre var det på en nedkørsel så jeg havde god fart på...
Jeg skifter til mud dæk ell lign i dag ,og 18 mm pigge på skoene, det bliver vist nødventig. :wink:

Image

Billedet siger vist alt om min onsdag.. :wink:
Olsson senior
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Carsten
Ny på Hustleren
Posts: 22
Joined: 06 Jun 2006, 14:33

Post by Carsten »

Kommer
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Kommer også. Skulle gerne forbedre min 19 plads.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sakset fra HMTBK:
meget meget meget våd og mudret.Der er virkelig faldet meget vand i skoven og nu må tiden vise om hvor meget skovbunden kan dræne sig selv i9 løbet af naten,ellers må vi tage stilling om nogle af nedkørslerne skal ændres.

Hilgart
Så skal jeg på loftet efter mudderdæk.
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Er der en af jer som har 2 stk. gel i overskud? Så er jeg køber af dem imorgen. Smagen er underordnet. Mit lokale Squezee leveringssted var løbet tør idag.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Carsten Graff wrote:Er der en af jer som har 2 stk. gel i overskud? Så er jeg køber af dem imorgen. Smagen er underordnet. Mit lokale Squezee leveringssted var løbet tør idag.
Jeg har ingen af de små, men en af de store (3 servings) du må få?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Status på DCU/Dust cup rute kl 16.00 fra Hmtb

Glem alt om slick dæk i morgen søndag.Fra at være den mest optimale rute med fast underlag til alle op og nedkørsler er skoven under forvandling netop nu.
De lange opkørsler til vandtårnet kan stadig køres.Nedkørslen fin .Grusstierne er undtaget af regnen.
Sporet langs Rævebakkerne(Langs marken ) er blødt nu og men kan køres.
Øvrige Singletrack er Fedtet/våde
Een opkørselkørsel er blevet nedjusteret fra en kat. 1 til en kat . 2
To nedkørsler må afventes om de er køre klare til i morgen,
Bækken som igår var udtørret under bro overkørslen ,var her til eftermiddag en rivende strøm med vandfald og størmvirvler .Opkørslen efter broen er meget gladt og fettet og man skal udvise stor forsigtighed imorgen. Ruten vil stadig være sjov men hård at køre og den bider måske lidt mere med det vejr vi har nu.

Meen vi håber at vejrguderne få styr på den meget nedbør og skoven får mulighed for at tørre lidt op her i nattens løb.

Velmødt til alle imorgen Rutemester Hilgart
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg kører på Racing Ralph :lol:
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Peter Christensen wrote:Kommer også. Skulle gerne forbedre min 19 plads.
Jeg kommer efter dig i morgen :lol: :lol: :lol:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Håber at I kom igennem uden de store problemer og for megen regn med de følger som det har/giver :?:

Jeg to' en 'slapper' et par timer på racerne, men slap desværre ikke for regn, selvom byvejrudsigten sagde det modsatte :wink:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Kommer desværre ikke har en skadet arm efter en tur på indoor ski hvor jeg ikke rigtig havde styr på løbebåndet :evil: .

Håber i har et rigtigt godt løb samt kommer med en løbsraport a.s.a.p.
så en skadet hustler kan følge med fra divaen..... :thumbsup: .
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super dag! Niklas vinder motion, hartvigsen bliver 2'er i Veteran DUC regi :)

Håber de selv vil fortælle om løbet?

Der var MEGA meget mudder, ikke meget med RIGTIGT meget....

Jeg selv hoppede af (igen), efter 1 omgang, det er skadaløst for tiden - og lidt kedeligt, ved ikke havd det er, men jeg har bare slet ikke noget at gi' af. Måske man skulle få æavet en blodprøve, nu er det 3 løb i træk?
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for i dag Mud-cupen var en hård omgang..Jeg har vel den tvivlsome ære at være den der var længst tid på sporet i dag.. det blev til ca 27km ca2.18 og gennemsnit på ca.11,92 ifgl min cykelcomputer :D ... jeg bliver sku nød til at ligge mig en times tid. jeg er så brugt.. :roll:
Jeg kom i mål på 3ie omgang 1.39.50 og var nød til at køre efter dmk'er da jeg ikke viste hvordan vi lå i hold dysten , men jeg så ikke dem der lå lige foran igen og kom ind som akterlanternen. nå men så fik jeg da trænet i dag.. :wink:
Tillykke Niklas og Hardvigsen . godt kørt :wink:

Jeg syntes der er fedt at der bliver skiltet med pile på ruten , det kunne klubberne godt bruge lidt ofte.

Har lige tjekket er den der har været længst tid på sporet ..det er sku da osse en rekord, men nr 7 H40 og nr. 28 samlet ... nu går jeg halv gamle mand ind og ligger mig.
Per temmelig flad Olsson :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply