MTB: Fællestræning 1/8 kl 18, Helmsvej P-plads

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, 4 timer inkl. turen på cykel frem og tilbage ;)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Tak for idag. Fin og hurtig dustcup rute. Der er ikke de store bakker så der skal tonses igennem.

Jeg træner hjemme på sofa'en på torsdag så god tur der :D
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Casper Fabricius wrote:
JJ wrote:komme ikke :cry:
øv - kunne den gamle ikke fixes?, eller er du ude efter en ny cykel/ramme?
Jeg har lånt en anden cykel, men jeg kunne desværre ikke nå at komme i dag. :cry:

Mit cykel stel er i Tyskland for at blive lavet, jeg har snart ikke været ude og cykle ordentligt i 3 uger.....så jeg glæder mig vildt meget til snart at se min egen cykel igen :lol:

Jeg er ellers ved at være godt ovenpå igen, det er kun mit højre knæ der stadig driller.....JEG VENDER TILBAGE STÆRKERE END NOGENSINDE EFTER 3 UGERS PAUSE :twisted:
Jeg har vurderet at træning er spild af tid og det får man kun skader af, så derfor tager jeg kun ud til løb, det er det der tæller........(jeg kommer jo til at misse et par løb pga. skader) HI HI HI HI.

Men alt i alt, så glæder jeg mig til at vi snart skal ses igen :roll:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super at du er ved godt mod igen :) Vi ses vel til dusten den 9 :?:
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Jeg kommer desværre ikke den 9. :cry:

Jeg er på ferie :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

JJ wrote:Jeg kommer desværre ikke den 9. :cry:

Jeg er på ferie :lol:
Ok...

Vi sendte dig ellers en venlig tanke i dag, da vi passerede det hul i vejen, hvor du styrtede...
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

JJ wrote:Jeg kommer desværre ikke den 9. :cry:

Jeg er på ferie :lol:
JJ, godt du er tilbage.

Kan du ikke sætte noget støttehjul på cyklen så du undgår styrt fremover?? :lol: :lol: :lol:
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

AAAAAAAAAAAAAV

Hvor gjorde det ondt at komme op på hesten igår... Tror det er første gang nogensinde jeg er blevet så hurgtigt træt.... det betød at jeg tog det helt roligt rundt på de par omgange som vi kørte - og faldt bag af feltet og pludselig var alle væk... det sidste jeg så var Jan der vendte rundt på cyklen inden jeg tog ud på tredje omgang...

Jeg tøffede lidt rundt og kiggede på skilte men der stod ikke jonstrup vang nogensteder så jeg kørte hjem med ømme ben...

vi ses torsdag
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Anders K wrote:AAAAAAAAAAAAAV

Hvor gjorde det ondt at komme op på hesten igår... Tror det er første gang nogensinde jeg er blevet så hurgtigt træt.... det betød at jeg tog det helt roligt rundt på de par omgange som vi kørte - og faldt bag af feltet og pludselig var alle væk... det sidste jeg så var Jan der vendte rundt på cyklen inden jeg tog ud på tredje omgang...

Jeg tøffede lidt rundt og kiggede på skilte men der stod ikke jonstrup vang nogensteder så jeg kørte hjem med ømme ben...

vi ses torsdag
Ja, senior skal man ikke kimse af :D,.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Tak for endnu en super træningstur. Hvor der blev kørt igennem - kunne kun lige hænge med, men det er sgu OK at blive presset lidt :D Fedt at træne sammen med nogen der kender skoven og sporet !

Vedr. Crank B. defekt ved, så er det en højre jeg har liggende hjemme, den er helt i top. Men som jeg lige huskede det, var det vist også den venstre der havde defekt. Ellers ring på 24 69 81 75.
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Sikken en skam med pedalen, det havde været lidt smart hvis det var en venstre!

Anyway jeg er blevet lokket ud i noget Xpedo Triple TI super letvægts halløj på 210g par. Det går nok lige så let i stykker som Eggbeaters men det skal prøves før Time kan komme på tale med blyklodser.

Ellers var det sjovt så længe det varede!
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Nu inden du kalder Time for blyklodser så vil jeg da bare lige sige at XC titan carbon altså kun vejer ca 230g....
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kender nogle stykker som har skiftet fra Xpedo til Time.... :wink:
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

.

Post by Anders Kirchhoff »

Ja Licht

Inden du kaster guld efter vægtlirsgøjl, så kig på dig selv. Ligner du en på 60 kg.... så kan man måske godt køre med vægtlirsgøjl, men jeg har indset, at kun Time holder til mit hårde og tunge tråd.....

Kender dog ikke Xpedo, men det klinger ikke i mine ører :lol:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Schønberg wrote:Tak for endnu en super træningstur. Hvor der blev kørt igennem - kunne kun lige hænge med, men det er sgu OK at blive presset lidt :D Fedt at træne sammen med nogen der kender skoven og sporet !

Vedr. Crank B. defekt ved, så er det en højre jeg har liggende hjemme, den er helt i top. Men som jeg lige huskede det, var det vist også den venstre der havde defekt. Ellers ring på 24 69 81 75.
CB er ret flinke til at sende reservedele... de sendte mig en ny body til en æggepisker helt gratis (godt nok via en ven i USA).
Post Reply