MTB: Fællestræning v. Holtehallen 27/7 18.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Fællestræning v. Holtehallen 27/7 18.00

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kom, så vi kan gi den gas sammen!!!

Dusten er om 2 uger, vi skal da i form!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Gu skal vi så... :D :D
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Go' tur, det må blive en myggefri aften for mit vedkommende = Racer :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Jeg er klar på nogle intervaller etc.
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Tak for en fin tur i dag, det er et godt koncept vi er ved at finde!

Når nu høflighederne er overstået så blev jeg på parkeringspladsen v. Holte hallen trængt op i en krog af en repræsentant fra Holte Ski (Dem der vedligeholder lysløjpen) om at vi ikke nok ville lade være med at køre på lysløjpen.

Det skal siges at alt blev holdt i god tone og jeg forklarede at vi kun kørte på stykket fra parkerings pladsen ind til den store skovvej hvorfra vi tager andre stier, men at vi da gerne ville tage en alternativ vej ind i skoven i stedet.

Her har vi så problemet!! Jeg aner ikke hvor lysløjpen går og kan ikke finde nogle optegninger over hvor den ligger? Og da der for tiden ikke hænger nogle lamper på sporet pga. at kablerne skal graves ned kunne vi ikke helt blive enige om hvor den 'offentlige' sti ind til skoven ligger!

Men det korte af det lange er, hold jer væk fra Lysløjpen vi skal alle være i skoven og der er nu engang cykling forbudt på denne strækning! Næste gang må vi lige sende en spejder ud og finde det 'lovlige' spor inden vi kommer tromlene.

PS. skiløbere uden for lysløjpen er fair game og giver 10 point stykket. Dobbelt op i resten af denne måned! (det gaz, de kan ta det(håber jeg))
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Ham mødte jeg også. Han var nu flink nok. Det er meget begrænset hvad vi kører på den skiløjpe, men det er vel de første 200m og sidste 200m af 24t-ruten. Så vidt jeg kan se står der ikke nogen steder at der ikke må cykles på skiløjpen, men der er heller ikke nogen grund til at irritere folk. Jeg tror godt vi kan finde en anden vej ind og ud af skoven
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fair nok, lad os se om vi kan finde en anden rute ud fra området. Det står faktisk at man ikke må kører på cykel på løjpen, men jeg har sldrig set andre stier væk fra området :(
Post Reply