MTB: Fællestræning tirsdag 25. juli kl 18 p-plads Helmsvej

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak for i går. Jeg kørte sku' op af kælkekbakken, og så i den varme :D

Jeg godt hjem, selvom jeg desværre blev sat. Alle veje fører trods alt til Farum

Som jeg oplevede trafikken omkring Bagsværd sø så er jeg bange for at MTB kørsel om ikke så længe bliver forbudt i området ;-((

'konkurrenterne' på bakketræning kørte helvedes hurtig på en hunde- 'kærste-luftersti'. :(
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Herlig træningstur med nogle erfarne gutter. Var aldrig selv fundet ud af den skov igen - så selv om I gav den gas og jeg er dejlig træt i dag - er jeg glad for at I ventede på mig :D
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Ja tak for en dejlig tur.

Jeg lagde også mærke til at der var lige lidt rigeligt trængsel på sporene. Var det en ide at bytte om på dagene? Rude tirsdag, Heimdalsvej torsdag.

Det kan godt gå hen at blive et problem at alle MTB klubber laver intervaller i den samme skov på samme dag!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Licht skrev
Det kan godt gå hen at blive et problem at alle MTB klubber laver intervaller i den samme skov på samme dag!
Det ser jeg som en god ide, hvis der da ikke er lige så mange på sporet om torsdagen. Jeg blev lidt urolig for vor fremtid i skoven da oplevede det leben der var i går, tirsdag!

Det røde spor var jo Skovvæsenets gave til MTB folket da de mere eller mindre forbød kørsel i Nørreskoven!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Licht wrote:Ja tak for en dejlig tur.

Jeg lagde også mærke til at der var lige lidt rigeligt trængsel på sporene. Var det en ide at bytte om på dagene? Rude tirsdag, Heimdalsvej torsdag.

Det kan godt gå hen at blive et problem at alle MTB klubber laver intervaller i den samme skov på samme dag!
Det er rigtigt at der var mange derude igår, men DMK træner jo også om torsdagen. Vil det ikke bare give det samme problem men om torsdagen istedet??
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Jeg ved de træner Intervaller fast fra Skovbrynet Tirsdag og og er fra Lyngby st. .Men jeg ved ikke hvor de træner om Torsdagen?

Det var måske en ide at det blev kordineret klubberne imellem! Jeg ved at Hørsholm også træner Tirs/Tors. Vi må have delt skovene op så vi spreder os lidt.......

Men på den anden side, kom regn og slud og det er kun MTB'erne tilbage i skoven!
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Ifølge deres hjemmeside kører de fra Skovbrynet hver tirsdag og torsdag:

http://www.mtb.dk/pages/om_dmk/xc_info.html
Post Reply