Er der nogen der vil med på den røde, lørdag?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Æv JJ. Rigtig god bedring. Typisk, at man skal sidde 4 1/2 time og vente...

Lort med cyklen. Kan et geardrop virkeligt ikke skiftes på sådan en?? Den kan da ikke være helt færdig bare pga. det?! :roll:
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

God bedring JJ surt men godt det trods alt ikke var "mere " alvorligt

så desværre ikke du stoppede Bos ellers havde jeg naturligvis budt på lidt rosiner ;)

mvh jannik
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Det var godt nok surt........, men god bedring JJ!! Altid noget at du ikke brækkede nogle knogler.

Ang. dit geardrop, så ville jeg lige kontakte Scott inden du afskriver rammen. Jeg ved at de har arbejdet et stykke tid på kunne udskifte deres geardrop på deres carbonrammer. Men hvor langt de er kommet med det ved jeg ikke, men nok værd at undersøge.
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Tak for alle hilsnerne :D

Det er noget lort, problemet med geardroppet på scott´s cykler er, at det er intergret på cyklen. Men det er rigtigt, at der er lavet en nødløsning på problemet, men det er jo ikke optimalt efter hvad jeg kan forstå. Men selvfølgelig vil jeg undersøge det. :D

Lige pt. er jeg faktisk ret ligeglad med cyklen, jeg får så ondt når jeg kigger på den :evil:

Lige nu skal jeg sunde mig og slappe af. Men styrtet i dag, får en til at tænke på, at man skal alligevel passe på, når der er nogen der udfordre en.....Bo og Dan....har I nogen kommentar :?: HI HI
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er jeg sku ked af at høre JJ :( Rigtig god bedring, håber vi ses snart!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Hej Johnny

Også en varm hilsen herfra. Som de andre så er jeg også glad for at der ikke er brækket noget.

Synd også med cyklen efter alt dit besvær med den gamle!

Go' bedring.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Hej JJ. Det var vist en værre tur du var ude på :? . God bedring herfra, håber du hurtigt får fikset både cykel og krop.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Av av. Rigtig god bedring. det lyder som om du har fået nogle bank alle de klassiske steder på kroppen, som jeg kun kender alt for godt, suk. Den første nat eller to kan godt være lidt træls at komme igennem, fordi det gør nas, når man skal vende sig!

Nå, men godt der ikke skete noget rigtigt alvorligt med dig selv - selv om det da lyder slemt nok.
Image
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

JJ :( det er noget lort. Det var også noget af en røvtur :) god bedring herfra. Imponerende at du kunne sætte dig op på cyklen og trille hen til bil'en, det må ha gjort nas.

Ja, den fik max gas hele vejen rundt (det er jo sjovt). Også 'typisk' at man styrter når man er et øjeblik uopmærksom og der ikke er fare på færde. Jeg har selv prøvet det..
René
Ny på Hustleren
Posts: 28
Joined: 22 Aug 2005, 20:49
Location: Slagslunde

Post by René »

Ja - AV for f..... det var en ordenlig en du fik redet dig der!

Fra starten blev der lagt hårdt ud - men desværre måtte johnni i asfalten og det satte en bræt stopper på det hele. :cry:

Jeg lå lige bag dig - og pludselig var du væk (i asfalten). AVAV!

Rigtig god bedring med dig :thumbsup:
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

JJ wrote:Men styrtet i dag, får en til at tænke på, at man skal alligevel passe på, når der er nogen der udfordre en.....Bo og Dan....har I nogen kommentar :?: HI HI
Ja, der blev godt nok kørt stærkt. Specielt lige efter vores intervaller, hvor Dan havde en "taktisk punktering", så han derfor kunne ligge ud med næsten løbstempo med helt friske bener.

Senere blev JJ varm, og svarede igen med højt tempo. Det var da du ville se, hvor lant dit forspring var, du måtte ned og ligge. Moralen må være, at man aldrig skal se sig tilbage... :-)
Post Reply