MTB: Søndag 11/9 Dustcup
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
Ja..........det skal sku nok blive spændende.
Der er pludselig blevet kamp i motion klassen.
Men under alle omstændigheder er jeg YDERST tilfreds med mit resultat, når jeg tænker over at det er under 12 måneder siden at jeg begyndte at dyrke MTB.
Jeg mener at Razz og mig snakkede om at det kunne være stort at komme i top 50 for godt og vel 10 måneder siden. eller var det top 80?
Tænker allerede på Dust´en til næste år.
Og har også allerede tænkt over hvordan der skal trænes.
Nå......jo.....vi må da ikke glemme Jannik vs. Razz.
Der er pludselig blevet kamp i motion klassen.
Men under alle omstændigheder er jeg YDERST tilfreds med mit resultat, når jeg tænker over at det er under 12 måneder siden at jeg begyndte at dyrke MTB.
Jeg mener at Razz og mig snakkede om at det kunne være stort at komme i top 50 for godt og vel 10 måneder siden. eller var det top 80?
Tænker allerede på Dust´en til næste år.
Og har også allerede tænkt over hvordan der skal trænes.
Nå......jo.....vi må da ikke glemme Jannik vs. Razz.
Jeg skal komme efter dig Niklas Jeg tror ikke du var presset nok på 2. og 3. omgang - bare fordi jeg punkterede og slog en lille kolbøtte, skulle du da ikke slappe af Godt kørt og jeg kan slet ikke indhente dig sammenlagt, men næste år... er du nok endnu bedre Men til finalen kommer der karmskum i dækkene... og hvis jeg kan låne en Hustler-trøje af en venlig sjæl, så bliver der kamp til stregen og lidt til!
- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Fik, jeg sagt at den ser fed ud, din gamle hygge-bygger Lækkert look grej.J-LO wrote:Ja, det er en carbon / alu pind. Den er ikke monteret pga. vægt, da den vejer lidt mere end ex. en de 100g andre pinde kan levere.
Den sidder på min HT, en cykel som aldrig vil blive presset mere, end ex. en racercykel, hvor carbon længe har været "ok". Jeg har også hørt mange sige, at carbon på en mtb er dumt, men hvorfor så køre med carbon styr? det giver jo ikke mening. Jeg kan fostår det i forhold til mere voldsomme udfoldelser, men sådan bliver min kørestil aldrig, slet ikke på HT'en.
Carbon styr ER altså stærkere end alu, se Eastons test her:
http://www.eastonbike.com/COMPONENTS/bar_test.html
Easton er også begyndt at lave carbon frempinde - øh bare IKKE til MTB ! http://www.eastonbike.com/COMPONENTS/comp_stems.html
- og jeg kan godt forstå det, for der er jo ikke meget materiale ved styr og stilk, og heller ikke ved skruerne .. der er jo ikke nogle skruer i et styr, og fiberne ligger alle på "langs".
Den der bemærk. med at køre let - holder ikke så længe - det sker jo at man kommer til at tage et lille utilsigtet drop nu&da, og med din vægt, er der jo lidt tryk på pinden
-
- 3000+ posts = spammer
Joo.... men med min mere eller mindre tilbagelænede kørestil, er der ikke chancer for drops, slet ikke på HT'en!! Det kan ryggen heller ikke klare - det ligger helt stramt.
Klein'en kan rives rundt hvis underlaget er bulet, men Principiaen er kun til flade løb uden bump - den vil aldrig blive "testet".
Klein'en kan rives rundt hvis underlaget er bulet, men Principiaen er kun til flade løb uden bump - den vil aldrig blive "testet".
-
- 3000+ posts = spammer
- Rasmus Bentzen
- Nu med chainsuck
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Billedet linker til http://www.nck.nu (dem der arrangerede løbet)
Godt billede - synd det ikke er mål-fotoet
Godt billede - synd det ikke er mål-fotoet
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod