Okay, du har ret... Til mit forsvar vil jeg sige, at dengang jeg tilmeldte mig stod der slet ikke så meget info, så jeg troede rent faktisk at det bare var seriøs H12 evaluering!8-[
Undskyld vi napper din tråd Graff ...
Charlotte, tjek din mail adresse, der er send info ud.
Dan wrote:god tur, Carsten. jeg tager en tur på landevejen.
Har du helt droppet at køre i skoven?
ja..i hvert fald indtil jeg får min ramme tilbage Jeg har kørt 2 ture på landevejen i den her uge i godt vejr og jeg synes allerede det er lidt småkedligt
Jeg har fået selskab fra anden side på søndag. Har fået lokket en nybegynder med på sporet.
Så når Hustlerne hellere vil feste køre landevej sove dagen væk og "stjæle" min tråd ja så finder jeg selv på noget
ja..i hvert fald indtil jeg får min ramme tilbage Jeg har kørt 2 ture på landevejen i den her uge i godt vejr og jeg synes allerede det er lidt småkedligt
Du kan bare troppe op ved mosehuset tirs og tors kl. 1820, så er det lige pludseligt ikke så kedeligt.........men kræver at du spænder de hurtige ben på
-------------------------------------
Specialized S-Works Chippolini Edition
Scott CR1 LTD
Cannondale Rush Carbon
Cannondale F700 Team Volvo
Du kan bare troppe op ved mosehuset tirs og tors kl. 1820, så er det lige pludseligt ikke så kedeligt.........men kræver at du spænder de hurtige ben på
det så ellers ud til I kørte noget langsomt i tirsdags..
det så ellers ud til I kørte noget langsomt i tirsdags..
He he, det er skam kun fordi vi var på vej ud til vores første interval rute på dagen
-------------------------------------
Specialized S-Works Chippolini Edition
Scott CR1 LTD
Cannondale Rush Carbon
Cannondale F700 Team Volvo