Udskiftning af arm på X.0 bagskifter

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Peter Christensen wrote:Hvad måtte du slippe for en ny arm?

Jeg vil gerne have en alu arm da jeg stadig mener at det er mere holdbart end carbon. Det var såmen bare en lille gren der blev fanget af kæden så den kan jo ligeså godt knække efter 9 km hvis man er lidt uheldig. Jeg har bare ikke så meget fidus til det carbon halløj :wink:
Ja...det er rigtigt...har knækket 2 stk. Den første...med en gren...ret tyk...og drop og det hele røg rundt...da den var helt ny... Ny i arm og den kørte ja, et år...fik så en god gren i igen...dog lidt mindre....men den røg...

Hvad jeg gav...hmm...købte flere ting...og undgår helst at kigge for meget på regningerne... :lol: Vil ikke være bekymret for at købe den nye 08 model arm... Ring til Nærum, og spørg om de kan få en hjem...så har de den måske onsdag...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Kan jo spørge på en anden måde - kan det overhovedet betale sig at købe en ny arm når man kan købe en ny X.0 bagskifter i R4F til 1000 kr
Gid det snart var maj...!
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Nej... Støt du vores sponsor, og giv de par hundrede mere end hvad en arm koster..
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Hej Peter
Jeg har en go X0´er med lang arm (alu. ), den må du "få" for 300,-
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Se nu kommer de gode tilbud frem :D Der er jo altid nogle der har nogle gode reservedele liggende. René - den bagskifter må jeg hellere "få" af dig :wink: Jeg skal på påskeferie om en dags tid så vi må lige aftale nærmere efter påske.
Gid det snart var maj...!
Post Reply