MTB: onsdagstræning

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Klaus Bomholt
Over stok og sten
Posts: 590
Joined: 30 Nov 2005, 12:05
Location: Højeloft Vænge 80, Værløse

MTB: onsdagstræning

Post by Klaus Bomholt »

Jeg kører fast hver onsdag - vil du hænge på så ring / sms 23638558 eller email klaus@bomholt.info.
Jeg kører fra Værløse; vi aftaler start tid & sted men som udgangspunkt Furesøbad 16:30
/Klaus Bomholt
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Næste punk på vores dagsorden er at fikse fælles træningsdage / tider med de andre mindre klubber, jeg har snakket med følgende, som har vist interesse:

Hustlerne (Doh!)
PMC
Birkerød MTB
Cyclomania
Andre?

Hvis der er en person som vil stå i spidsen for dette, ville det være fedt, jeg får ikke tid pga. DustCup og hvad der ellers er for tiden. (tøj / sponsorer)

Vi skal bare finde ca. 2 dage (1 hverdag / 1 weekend) hvor klubberne skilter med træning samme sted / tid - Thats all.

Man kunne også forestille sig et samarbejde på andre områder. (polar undervisning osv...)
User avatar
Klaus Bomholt
Over stok og sten
Posts: 590
Joined: 30 Nov 2005, 12:05
Location: Højeloft Vænge 80, Værløse

fælles træning

Post by Klaus Bomholt »

super initiv - det vil fedt om vi kan skabe et fælles forum for træningstid, sted & form.... tog drengene er sikkert også interesseret.
/Klaus
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: MTB: onsdagstræning

Post by Morten Hartvigsen »

Klaus Bomholt wrote:Jeg kører fast hver onsdag - vil du hænge på så ring / sms 23638558 eller email klaus@bomholt.info.
Jeg kører fra Værløse; vi aftaler start tid & sted men som udgangspunkt Furesøbad 16:30
/Klaus Bomholt
Fin info.
Jeg kan desværre normalt ikke så tidligt, men måske andre har lyst.
pt. kan jeg heller ikke magte flere cykel opgaver, da Patrick også skal indlægges her i April
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Oj, pøj pøj med den lille lømmel :D Skal han ikek ha' en Hustlertrøje? :)
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Trøje? Du må mene Knickers :lol:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:Oj, pøj pøj med den lille lømmel :D Skal han ikek ha' en Hustlertrøje? :)
jo, tak. Men nej, da har har et sæt tøj, han aldrig har brugt. Ligger pænt i skuffen.
Post Reply