MTB: Hvad med en træningstur søndag 19 Marts

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for turen i dag ,fin rute Peter havde fundet til dagens træning, der blev lagt ud i godt tempo og som Morten skriver en rute vi ikke har taget før ,rundt om bagsværdsø til slottet og derefter til frederiksdal inden kørte vi tilbage på det røde spor , og det gik i godt tempo , vi var vist alle godt brugte da vi var færdige efter ca. 2.½ time med dagens tur .
Tak for i dag. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Morten - du prøver da ikke bilde os ind at du "pludselig" fik kræfter igen efter du havde været i menneskehænder.... he he...

Tak for turen alle, og god rute Peter... specielt den første del var super, hvor vi kom hen hvor jeg heller ikke har været før...

2 grader... varmt nok til shorts... :shock:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Post by JesperJ »

Ja mange tak for en hyggelig og rimelig hård tur. Dejligt at se lidt nye spor og ikke kun den gammel kendte sne :P
Morten er simpelthen for let til sne kørsel, kan ikke holde "biddet".
mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Anders K wrote:Morten - du prøver da ikke bilde os ind at du "pludselig" fik kræfter igen efter du havde været i menneskehænder.... he he...


2 grader... varmt nok til shorts... :shock:
Ja Morten det var ikke det indtryk vi fik i dag :roll: at du hellere vil bakke træne. :wink: du lignede ikke en der var klar til intervalg tr.. men fair nok hvis du syntes det gik for langsomt i dag.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Nej for f....., Peter kørte næsten for hurtigt de første 30min, jeg kørte ihvertfald lidt over evne. Så joe jeg blev lidt træt, men fik lidt mod på det igen da jeg opdagede et spor HELT uden sne :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fik mig en tur på 30+ of af Strandvejen, damn hvor er jeg træt af sne...
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:Nej for f....., Peter kørte næsten for hurtigt de første 30min, jeg kørte ihvertfald lidt over evne. Så joe jeg blev lidt træt, men fik lidt mod på det igen da jeg opdagede et spor HELT uden sne :-)
He He Peters hårde udlæg kostede lidt til sidst, han så meget brugt ud.. :wink: men den sidste del af sporet vi kørte på var i høj tung sne. så vi var alle godt flade .
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Det var rart at høre at i syntes om turen ved Bagsværd sø i starten. Jeg syntes nu ikke at vi kørte så stærkt i starten men jeg må jo indrømme at jeg de sidste 20 minutter var helt flad. Jeg følte mig som en total flad tøjdyr der prøvede at følge med de to Duracell Bunnier Per og Anders :D På turen fra Skovbrynet og hjem tænkte jeg kun på een ting - Den gigant Hollybar jeg havde hjemme i slikskabet.
Post Reply