Forhjul 26"
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Re: Forhjul 26"
Er det til i dag ?
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Jeg har et helt næsten nyt 26" liggende. Det er med AC nav, DT Rev eger, alu nipler og Stans fælg. Det har kørt en runde af Graff til Dolomiti, altså 110 km hovedsageligt på grus.
Og hvis det skal være til lukket ringe har jeg yderligere et
Mvh Henrik
Mvh Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Lyder spændende, er det til at betaleHenrikJ wrote:Jeg har et helt næsten nyt 26" liggende. Det er med AC nav, DT Rev eger, alu nipler og Stans fælg. Det har kørt en runde af Graff til Dolomiti, altså 110 km hovedsageligt på grus.
Mvh Henrik
Ikke lukket ringe, det er alt for avanceret til mig
Tjaaa....
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
Jeg har et hvidt New Ultimate - ved ikke en dyt om det udover at det er 26"
Det har trillet rundt sammen med mig i 1,5 år, så der har ikke været meget vægt på det
Det har trillet rundt sammen med mig i 1,5 år, så der har ikke været meget vægt på det
Med grønne pedaler
Alt er jo til at betale. Det er et spørsmål om prioritering men 850,- Tjek også min annonce på mtb.dk, der er også et DT240 forhjul.Jimmy Schakow wrote:Lyder spændende, er det til at betaleHenrikJ wrote:Jeg har et helt næsten nyt 26" liggende. Det er med AC nav, DT Rev eger, alu nipler og Stans fælg. Det har kørt en runde af Graff til Dolomiti, altså 110 km hovedsageligt på grus.
Mvh Henrik
Ikke lukket ringe, det er alt for avanceret til mig
Mvh Henrik
Henrik
Jeg har et du kan få - hvis du ikke har købt.
Giv mig et ring , hvis aktuelt...
Giv mig et ring , hvis aktuelt...
Jan D