MTB: Tokkekøb 19/2 kl. 9.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Tokkekøb 19/2 kl. 9.00

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er efterhånden mange Tokkekøb tråde, så jeg strammer lige op på turen i morgen, som flere har vist interesse for:

P-pladsen - Tokkekøb 19/2 kl. 9.00

Jeg kommer, har også hørt positive meldinger fra Carsten og J.J?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeg kommer også!

Var i øvrigt ude at trille et par timer i skoven idag (ikke Tokkekøb) - Det var lidt tungt, men kunne sagtens køres, når der ikke var stigninger. Holder vejret, så er vores lidt flade rute vist et godt valg!
Image
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Selv om I nok allerede er på vej, så kommer jeg også :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Tak for en rigtig god tur idag. :roll:

Det var som altid super hyggeligt at køre ræs med jer hi hi hi.......

Jeg glæder mig til vi skal køre løb næste weekend :lol:

:twisted:
René
Ny på Hustleren
Posts: 28
Joined: 22 Aug 2005, 20:49
Location: Slagslunde

Post by René »

Tak for en god - men hård tur idag :lol:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Takog i lige måde, men kald det lige race en gang til ;-))

Aldrig har jeg gået så meget 'på cykel', men det er en fed rute til næste søndag, la' os be' til at det bliver tø, så at sne kan smelte!

Den nye startrute var fin og udelukker problemet med at man kommer til at køre i forskellige retninger
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er netop kommet hjem fra 2½ time i Tokkekøb Hegn. Jeg tror aldrig jeg har set en rute, med så forskelligt underlag, på den 8km lange rute! Vi kan byde på alt fra 10cm sne, over mudder til hårdt underlag som skriger på sommer dæk, det bliver ikke let at vælge gummi til i morgen, dog er det helt nødvendigt, at bruge nogle dæk med en god knop, da der skal flyttes sne og mudder på en stor del af ruten. Jeg var af sted på Racing Ralph i sidste uge, det kan ikke anbefales, da de slet ikke er retningsstabile eller grove nok, og man derfor sejler rundt på sporet, så snart der er sne eller mudder. Som minimum må vi anbefale dæk som Continental Explorer eller grovere! De korte stykker som kan tonses med Racing Ralph, opvejer ikke den tid man taber på de sne og mudderdækkede strækninger. Is er der kun meget lidt af, så pigdæk er klart overkill.

Vi ses i morgen, det bliver stort
Post Reply