Efter en del eksperimenteren skiller jeg mig af med de overskydende sadler:
Fra højre mod venstre:
Specialized Phenom Gel 143 mm i sort: 400,-
Toupe 130mm i hvid:(kun få ture) 500,-
Phenom 130mm i hvid: 350,-
og
Fi'zi:k Antares KI:UM i hvid/sort: (kun få ture) 650,-
Så har jeg en meget billig "TEN 10" fra min Rivette
Kan sendes for modtagers regning eller hentes
Alle sadler er uden huller eller væsentlige skrammer
S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Hej Niels
Hvilken version (pro, expert, S-Works) er din Toupe 130 mm ??
/Henrik
Hvilken version (pro, expert, S-Works) er din Toupe 130 mm ??
/Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Det er sidste års model, er ikke sikker på den var inddelt sådan. Det er "ikke team-udgaven". Tror den hed "Competition gel", men den minder nok mest om Ekspert udgaven uden carbonrails
/Niels
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Ok, tror jeg springer over da en eftermåling med ass'o meteret siger 143 !!
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
- Posts: 2609
- Joined: 29 Jul 2008, 22:30
- Location: Bagsværd
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Hvilken saddel er du så endt med?
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Hvad så med Fi:zi'ken. Det er også den eneste der er tilbage. en virker til at være lidt bredereHenrik Johannesson wrote:Ok, tror jeg springer over da en eftermåling med ass'o meteret siger 143 !!
/Niels
Re: S: sadler Specialized og Fi'Zi:k
Den springer jeg også over. Syntes at udskæringen i midten på eks. Specialized giver en rigtig god komfort.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.