Igen en ny Hustler
Igen en ny Hustler
Hej alle sammen, som ny her i denne exclusive klub kommer der her et lille udsnit af mig:
Jeg fik en lille pose penge stukket i hånden da min Moromor døde 99 år gammel, og da min chef havde prikket til mig et stykke tid om at jeg skulle med til Merida mtb marathon for han havde brug for træningen til et kommende Vasaløb, så var sagen jo klar og jeg købte mig en mtb d.19 aug 2010..
Men vejen her til klubben er jo lidt snørklet, og jeg skal prøve at gøre det kort
Min kone (Char(Lotte)) som jeg har været gift med i 3,5 år ville også prøve lykken i skoven, og da vi kom forbi Ride4Fun hvor der var udsalg af gamle modeller stod der en garvet rytter (Hanne Panduro-Hess) bag skranken og samtidig solgte ideen om at min kone skulle køre med Ride4Fun Ladies, som sagt så gjort.
Jeg har været med (sammen med Klaus Straarup) som moralsk opbakning og støtte pædagog på en del af disse ture og i år er min datter på 11 også med..
Jeg har så modtaget en del bemærkninger om at jeg var BLÅ (DMK) og at jeg skulle da være med i Team Hustler så her er jeg nu.. Det var da kort ikk
Jeg er ikke hurtig, men vil gerne være det.
Jeg har en gsn. puls på 180 under et løb, og er stadig i stand til at være høflig over for andre.
Jeg elsker det tekniske ved cyklerne, har bare ikke råd til det hele.
Vi tager mange billeder https://plus.google.com/photos/10002721 ... banner=pwa og der er sikkert også nogen her inde der kan finde sig selv.
Jeg håber jeg kan biddrage til den gode stemning, selv om jeg kørte bagerst til intervaltræningen i torsdags..
Bo Bloch
Jeg fik en lille pose penge stukket i hånden da min Moromor døde 99 år gammel, og da min chef havde prikket til mig et stykke tid om at jeg skulle med til Merida mtb marathon for han havde brug for træningen til et kommende Vasaløb, så var sagen jo klar og jeg købte mig en mtb d.19 aug 2010..
Men vejen her til klubben er jo lidt snørklet, og jeg skal prøve at gøre det kort
Min kone (Char(Lotte)) som jeg har været gift med i 3,5 år ville også prøve lykken i skoven, og da vi kom forbi Ride4Fun hvor der var udsalg af gamle modeller stod der en garvet rytter (Hanne Panduro-Hess) bag skranken og samtidig solgte ideen om at min kone skulle køre med Ride4Fun Ladies, som sagt så gjort.
Jeg har været med (sammen med Klaus Straarup) som moralsk opbakning og støtte pædagog på en del af disse ture og i år er min datter på 11 også med..
Jeg har så modtaget en del bemærkninger om at jeg var BLÅ (DMK) og at jeg skulle da være med i Team Hustler så her er jeg nu.. Det var da kort ikk
Jeg er ikke hurtig, men vil gerne være det.
Jeg har en gsn. puls på 180 under et løb, og er stadig i stand til at være høflig over for andre.
Jeg elsker det tekniske ved cyklerne, har bare ikke råd til det hele.
Vi tager mange billeder https://plus.google.com/photos/10002721 ... banner=pwa og der er sikkert også nogen her inde der kan finde sig selv.
Jeg håber jeg kan biddrage til den gode stemning, selv om jeg kørte bagerst til intervaltræningen i torsdags..
Bo Bloch
Kører med lavt tryk
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Re: Igen en ny Hustler
Hej Bo - velkommen i klubben. Det var godt at Klaus kunne vejlede dig mht. klub
Vær opmærksom på at vi er lige ved at bestille tøj så hvis du gerne vil have klubtøj at køre i skal du være hurtig.
Vær opmærksom på at vi er lige ved at bestille tøj så hvis du gerne vil have klubtøj at køre i skal du være hurtig.
Gid det snart var maj...!
Velkommen til
Det er kun smølfer der er blå, grøn er det nye sorte
Det er kun smølfer der er blå, grøn er det nye sorte
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Velkommen til!
Herligt med en "nordboer", håber vi snart ses på sporet!
Herligt med en "nordboer", håber vi snart ses på sporet!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Hej Bo
Velkommen i klubben
/henrik
Velkommen i klubben
/henrik
Last edited by Henrik Storgaard on 18 Mar 2012, 10:02, edited 1 time in total.
Velkommen bagerst i feltet, vi får trods alt at nydt naturen mere end racerdrengene.
Titanium på de indre linier
Sv: Igen en ny Hustler
Vi har alle gjort nogle fjollet og mindre gennemtænkte ting i livet. Men nu har du fundet den rigtige klub. Velkommen.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Velkommen
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
Tak for velkomsten, og det var hyggeligt at møde nogen af jer idag.
Jeg er ved at uploade billeder fra afd 6 af vintercuppen, jeg håber i kan finde et pletskud af jer selv..
Bo
Jeg er ved at uploade billeder fra afd 6 af vintercuppen, jeg håber i kan finde et pletskud af jer selv..
Bo
Kører med lavt tryk
Hej Bo,
Vlekommen til...
Mvh
ClausA
Vlekommen til...
Mvh
ClausA
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!