OT: Nogen der kender en "billig murer"

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

OT: Nogen der kender en "billig murer"

Post by Rasmus Bentzen »

Som nogen måske ved har min kæreste og jeg købt nabo lejligheden.

Som nogen måske også ved, er mine hænder blevet monteret med 10 tommel fingre ved fødselen

Så der for:

Nogen der kender en billig og pålidelig murer, gerne en der kan uden for de almindelig åbningstider :lol:

Skal ha brudt en væg ned og der skal ligges en jern drager op til at støtte.

Nogen der kender el. selv er, handy mand som kunne tænke at gi en hånd med. :?: . Kunne jo være der var en der manglede lidt mønt til en cykel del :wink: .

Vi skal ha fræset nogen riller ind i væggen til el, og ha repareret nogen huller med noget mørtel......
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Så vidt jeg husker - så bor du i en andelsforening.. hvis det er korrekt vil jeg anbefale dig at lave muredelen hvidt, for du "skal" bruge byggetilladelse til at ligge en jerndrager ind muren - og du skal være sikker på at den kan bære husets konstruktion...

Kendet ikke en hel flok anbefales murer, da alle håndværkere skider på en.. men fik lavet en godt stykke arbejde hos Digmann (du kan finde dem på nettet)
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Du har fuldstændig ret Anders.

Ville allerhelst ha en som andre har haft gode erfaringer med til en rimlig pris.
Da han også skal lave noget udover væggen kunne det være cool hvis han arbejde i flere farver :wink:
Men ikke et must......................
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Jeg tror desværre at de ret kedelige med hensyn til farver... Men tilgengæld synes jeg det er ok det de har lavet hos mig... alt murværk i bad er lavet af dem... Du kan tale med Klaus Digmann, og hilse, jeg har spillet håndbold med ham... he he...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Post Reply