Super tur i Færgelunden

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Super tur i Færgelunden

Post by Stephan Bak »

Ahhh - Det var jo næsten rigtig Slush vejr! Masser af sne var der i hvert fald idag. Jeg var afsted i knap 3 timer - og det var bare så fedt at køre i.
Som det ses på billedet herunder, så startede jeg med en wheeler rundt om sommerhuset, som det lykkedes Charlotte at forevige.... Nå, ja. Måske ikke hele vejen rundt om huset... :lol:
    • Image
Så ellers en tur rundt i det lokale terræng og ned i færgelunden. Færgelunden er det stykke skov der ligger for enden af Kronprins Frederiks bro over for Frederikssund. Det er et super terræn - selv om den ikke er enorm stor. Dagens vejr gjorde nu at det ikke var dagen til virkelig at udfordre det meget kuperede terræn. Faktisk skal der ikke megen stigning til når der er dyb sne og ujævnheder - pludselig holder man bare stille!

Jeg havde desværre glemt mine MTB sko, så det blev med vandre støvler på - ØV. Men efterhånden vænnede jeg mig til at holde fødderne på de små SPD pedaler.

Jeg havde næsten skoven for mig selv - masser af jomfruelig sne at lave spor i :P En enkelt anden gal cyklist og nogle måbende familier, der hhv. mente at man måtte være gal og at det mindst krævede pigdæk at pløje rundt i det vejr! :P

Så lad dette være en opfordring til jer om at komme ud at trille - det er rigtig godt i snevejr! 8)
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fedt bilelde, jeg skal med sikkerhed ud en triller i morgen!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ja, ser skægt ud
fortsat go ferie :-)
Post Reply