Jeg fandt det på parkerings pladsenJohn Hein wrote:Kanon dag, altid godt med lidt Hustler hygge.
Tak for opsamling af mit Sygesikringskort, i min alder er det næsten lige så vigtigt som dankortet
H12 ruten søndag den 6/3.
- Daniel Profitlich
- Træder stor mølle!
Ja det er fantastisk når andre kan holde styr på de stumper man ikke selv formår - Her til aften er jeg blevet ringet op af en der i dag har fundet min garmin. Og den virker endda stadig! - det bliver et tårevæddet gensyn i morgen!Daniel PANIC Profitlich wrote:Jeg fandt det på parkerings pladsenJohn Hein wrote:Kanon dag, altid godt med lidt Hustler hygge.
Tak for opsamling af mit Sygesikringskort, i min alder er det næsten lige så vigtigt som dankortet
Og tak for super tur i dag!
- Daniel Profitlich
- Træder stor mølle!
Det Satme i orden.. Godt der er nogen der ærligeSøren K. wrote:Ja det er fantastisk når andre kan holde styr på de stumper man ikke selv formår - Her til aften er jeg blevet ringet op af en der i dag har fundet min garmin. Og den virker endda stadig! - det bliver et tårevæddet gensyn i morgen!Daniel PANIC Profitlich wrote:Jeg fandt det på parkerings pladsenJohn Hein wrote:Kanon dag, altid godt med lidt Hustler hygge.
Natual born HUSTLER!
fedt - spændende at se hvor den lå. se på mtb.dk hvordan man sikre den fremoverSøren K. wrote:Ja det er fantastisk når andre kan holde styr på de stumper man ikke selv formår - Her til aften er jeg blevet ringet op af en der i dag har fundet min garmin. Og den virker endda stadig! - det bliver et tårevæddet gensyn i morgen!Daniel PANIC Profitlich wrote:Jeg fandt det på parkerings pladsenJohn Hein wrote:Kanon dag, altid godt med lidt Hustler hygge.
/Niels
Men vi elsker jer stadigvæk lidt for den, fantastiske sporrydning som i havde udført!! (holdkæft hvor var det en positiv oplevelse at køre ruten på dagen)Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tak Malling.
Det er netop derfor vi skal af sted, så skolen kan komme gang, sidste år var det jo en farce mht. sporrydning.
Har du et mere specifikt link? - jeg kan sgutte finde noget om den slags hverken på mtb. dk eller for den sags skyld andre steder... Det dersens world wide web er en svær en - jeg tror snart den døgnflue må være tæt på enden...Niels P wrote: fedt - spændende at se hvor den lå. se på mtb.dk hvordan man sikre den fremover
-
- 3000+ posts = spammer
Jakob5_10 wrote:Men vi elsker jer stadigvæk lidt for den, fantastiske sporrydning som i havde udført!! (holdkæft hvor var det en positiv oplevelse at køre ruten på dagen)Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tak Malling.
Det er netop derfor vi skal af sted, så skolen kan komme gang, sidste år var det jo en farce mht. sporrydning.