Clarks Skeletal Ltd Edition Brakeset

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Niels Øgendal Hansen
Ny på Hustleren
Posts: 15
Joined: 11 Sep 2010, 21:50
Location: Hørsholm

Clarks Skeletal Ltd Edition Brakeset

Post by Niels Øgendal Hansen »

Hejsa,

Er der nogle af jer der har erfaring med Clark Skeletal Bremser? De er billige og ser ok fede ud. Men kan de bremse? Det er jo ligesom det som essencen her.
Link: http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=54410

Jeg har også kigget på Formula Oro K24.
Link: http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=53569

Jeg skal ihvertfald have et sæt for og bag bremser. Så Jeg er meget åben for forslag, hvis der er nogle der har lyst til at hjælpe mig lidt i junglen der ude. Der er godt nok meget at vælge imellem.
User avatar
Jens Ebbesen
Altid med hjelm
Posts: 163
Joined: 09 May 2008, 21:54
Location: Allerød

Post by Jens Ebbesen »

Hej Niels
De ser sku rigtigt fede ud, og billige også :) der ud over kender jeg dem ikke

Men, kan du få stumper til dem, i særdeleshed når lokummet brænder!!

Sidste år, en uge inden N24 havde jeg et Avid Elixir bremsegreb der døde, en stempel bøsning og en pakning, stempelbøsningen var den dag ikke hyldevare overhovedet i kbh, men en af pusherne hjalp med at få den hjem fra importøren rettidigt.

Samtidigt sled jeg 2 sæt klosser ned på de første rundter, disse var at finde på selve N24 pladsen.

Jeg ville kigge efter "hyldevarer", avid eller lignende, så en defekt ikke kommer til at stå i vejen for en fed oplevelse

/Jens
Scott Spark 10
11,0 kg just lost another 0,2 kg Wooo
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Enig med Jens.

Avid eller Shimano, always.
User avatar
Niels Øgendal Hansen
Ny på Hustleren
Posts: 15
Joined: 11 Sep 2010, 21:50
Location: Hørsholm

Post by Niels Øgendal Hansen »

Hej Jens og Jakob,

OK, i har en god pointe i det med stumperne. Det havde jeg slet ikke tænkt over. Jeg må nok ofre lidt mere og tage det sikre valg. Har kigget på Avid Elixir 5 fra 2011. De skulle have fået en del god kritik.

Så er jeg ihvertfald også sikker på at kunne få de stumper der måtte blive beskadiget eller nye klodser hos den lokale pusher.

Tusinde tak for jeres svar. Åbnede bare tråden, fordi det kunne jo være der var en, der kendte de andre bremser og kunne sige god for dem.

De bedste hilsner

Niels.
Post Reply