Hvem vil have Hustler-tøj

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Egentlig gider jeg slet ikke brokker mig, men bliver nu alligevel nød til at sige et par ord.

Punkt et, kan det for mig, være svært at se hvordan der kan ha været behov for tøj fra en masse siden foråret. De nye inclusiv mig selv har først meldt sig til her på sitet i løbet af sommeren. Så, som jeg ser det, er dette behov for nyt tøj først opstået i løbet af efteråret, og det er vi så nogle stykker som der prøver at adressere. Men vi, punkt et, job at passe, punkt to, kan vi ikke arbejde hurtigere end de svar vi får tilbage på henvendelser.

Eksempelvis, vil Opel ikke sponsorer os hvis der står Audi ovenpå - så vi må tage det step by step... og det tager tid - og jo det ser positivt ud..

Tror mig, det er intet vi hellere vil end tilbyde tøj til os alle hurtigst muligt som ikke koster en millard..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lad os komme videre her fra. Hvis der er nogen som stadig mener at de vil ha' en Hustlertrøje de kan køre med her i vinter ( og som ikke vil købe mit aflagte:) ) Er da velkomne til at stikke hovderne sammen, bare det ikke går ud over interessen for samlet tøj, for så holder det ikke mht. vores sponsoraftale, og antal ryttere i trøjen...

Hvis der er nogen som nu køber midlertidigt tøj, og som så ikke køber vores nye tøj, bliver jeg (og andre) sku noget ked af det....
Post Reply