Vi skal arrangere løb 8/2 (Night Slush)

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Vi skal arrangere løb 8/2 (Night Slush)

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi skal arrangere night Slush den 8 feb. Det er en low key arrangement, dvs. ingen kaffe eller kage - der er også kun præmier til vinderne af den samlede cup, ingen præmier til vinderene af de enkelte løb. ( læs mere på www.dustcup.dk )

Vi skal sætte en rute op, og tage den ned, (og rydde op) det er alt.

Hvem vi stå for at finde en rute på 4-5km et sted omkring kbh? Rude, Geels, Hareskoven, Tokkekøb, you name it! Vi skal bruge en ansvarlig til dette!!! (jeg skal nok tage mig af vores SlushCup afdeling den 26 feb).

Come on gutter, en for klubben!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ingen der kan påtage sig denne lille opgave? SÅ må vi jo melde hus forbi til Slush i år - noget kedeligt.
Dalle

Post by Dalle »

Jeg er frisk på at gøre det sammen med en anden, er sgi ikke helt på ruterne og vil derfor gerne have en hjælpende hånd med i spillet.
Kom så ud af busken DrengeHustlere. :lol:

Dalle
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg skal nok hjælpe med a søge hos SNS, bare I finder en rute og tegner den ind på et kort, thats all!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

En rettelse vedr. natløbet i februar.

Jakob har indsat det forkerte link, så prøv i stedet!

http://www.slushcup.dk/
jlo skrev.
Vi skal arrangere night Slush den 8 feb. Det er en low key arrangement, dvs. ingen kaffe eller kage - der er også kun præmier til vinderne af den samlede cup, ingen præmier til vinderene af de enkelte løb. Vi skal arrangere night Slush den 8 feb. Det er en low key arrangement, dvs. ingen kaffe eller kage - der er også kun præmier til vinderne af den samlede cup, ingen præmier til vinderene af de enkelte løb. ( læs mere på www.slushcup.dk (rettet af jan)) Vi skal sætte en rute op, og tage den ned, (og rydde op) det er alt.

Hvem vi stå for at finde en rute på 4-5km et sted omkring kbh? Rude, Geels, Hareskoven, Tokkekøb, you name it! Vi skal bruge en ansvarlig til dette!!! (jeg skal nok tage mig af vores SlushCup afdeling den 26 feb).

Come on gutter, en for klubben!)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak Jan.

Ingen som gider hjælpe Torben? Det er sku noget sløjt.... Var en god måde til at kende rutinerne, inden vi skal afholde løb (og ha' lidt penge i klubkassen) til sommer :(

Men ok, det tager vel også hele 2 x 1 time.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Dalle wrote:Jeg er frisk på at gøre det sammen med en anden, er sgi ikke helt på ruterne og vil derfor gerne have en hjælpende hånd med i spillet.
Kom så ud af busken DrengeHustlere. :lol:

Dalle
Hej torben

Vi kan vel trille en tur eller to og finde en fed rute! 8)
Der er også lidt tid til endnu.
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg er med her
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God stil der, tak. Når i har fundet en rute, skal vi lige have ansøgt os SNS, derfor er det godt at være i god tid, hvis de afviser, og vi derfor skal finde et andet sted, eller fordi skoven er optaget på dagen.

Vi skal bruge et kort over ruten, bare et at de lokale skovkort, med ruten indtegnet.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

fint vi skal lige finde en rute, tror nu ikke selv jeg vil køre nogle løb, det er sgu risky nok i forvejen at kører om vinteren
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:fint vi skal lige finde en rute, tror nu ikke selv jeg vil køre nogle løb, det er sgu risky nok i forvejen at kører om vinteren
Klart nok. Jeg tror dog jeg triller med i roligt tempo, til de løb som ikke er isglatte.
Post Reply