Tak for en godt tur i dag på det røde spor. Sporet var godt muderet , det er sku blevet tungt at køre mtb igen med alt muder på sporret øv. . Men vi havde en god tur og som vanlig kørte Johnny og Adreas stærk aht. så Niels jeg hang sku noget i dag .. Niels har ikke trænet så meget siden sit styrt i Sidste Dust og led en del i dag , og jeg væltet bare der var en lille pind på sporret , så gled cyklen væk under mig .
Per.
Mtb. Søndag 30-10 kl 10.00 det røde spor
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
-
- 3000+ posts = spammer
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
De få gange jeg har kørt med NCK har de været ca. 20, som blev opdelt på 2- 3 hold
Efter sigende så er NCK små 170 medlemmer, hvor en stor del dog næppe kører megen MTB, dvs at man hver søndag kan mønstre lidt under 10% af samtlige medlemmer. Så 4 fra Hustlerne er sku' ikke så dårlig en procent
Problemet er vel at den store mellemgruppe med børn har svært ved at nå det hele?
Og for mit eget vedkommende så har jeg ikke lyst til hver gang at optræde som klassens 'tykke' dreng, så derfor holder jeg mig i baggrunden
Efter sigende så er NCK små 170 medlemmer, hvor en stor del dog næppe kører megen MTB, dvs at man hver søndag kan mønstre lidt under 10% af samtlige medlemmer. Så 4 fra Hustlerne er sku' ikke så dårlig en procent
Problemet er vel at den store mellemgruppe med børn har svært ved at nå det hele?
Og for mit eget vedkommende så har jeg ikke lyst til hver gang at optræde som klassens 'tykke' dreng, så derfor holder jeg mig i baggrunden
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener