Avvvvvvv....

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Avvvvvvv....

Post by Andreas »

Tog en (flyve) tur på den blå i dag... særligt den snævre nedkørsel fra Højbjerg kan jeg beskrive i fugleperspektiv: næsten nede og i god fart gemte der sig en ordentlig klump sten bag noget græs, som jeg lige ramte med pedalarmen (kunne jeg bagefter luske mig frem til - stort mærke i stenen). Min skulder tog skraldet og den gør rigtig, rigtig ondt, men jeg kommer på lørdag uanset hvad, og ruten går vel ikke den vej ned!?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Surt - håber du når at komme dig!
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jo, ruten går den vej ned....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Avvvvvvv....

Post by Morten Hartvigsen »

ANDREAS wrote:Tog en (flyve) tur på den blå i dag... særligt den snævre nedkørsel fra Højbjerg kan jeg beskrive i fugleperspektiv: næsten nede og i god fart gemte der sig en ordentlig klump sten bag noget græs, som jeg lige ramte med pedalarmen (kunne jeg bagefter luske mig frem til - stort mærke i stenen). Min skulder tog skraldet og den gør rigtig, rigtig ondt, men jeg kommer på lørdag uanset hvad, og ruten går vel ikke den vej ned!?
surt - men den sten snakkede vi da også om sidst :-)

cykling er hårdt ved skulder sektionen..
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Nu har jeg revet græstotten af (med tænderne :twisted: ), så den ses ganske tydeligt nu - det, man kan se af den, er som en halv fodbold (prøvede at rive den op i arrigskab, men det lykkedes ikke - pludselig stod, der også to skovvandrere, ca 65 år med Fjällräv, fonuftigt tøj og vandrepinde der spurgte hvad jeg dog lavede... "ikke noget...", svarede jeg med jord i ørerne, hjelmen omme i nakken og en cykel på hovedet i en busk.. :lol: ). Jeg kommer lørdag - skal i hvert fald holde min 20. plads - vi ses!
Post Reply