Stifinder - guide søges

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Stifinder - guide søges

Post by Tobias Sonne »

Hej Hustlere,

Jeg er ny på mtb. og søger en en eller nogle tålmodige personer, som kan guide mig en tur i Rude med lidt træningsfif, teknik, faldteknikker :twisted: mv

Har du overskud, så lad høre fra dig :P
Nelmark
Ny på Hustleren
Posts: 33
Joined: 14 May 2009, 08:18
Location: Brønshøj

Post by Nelmark »

Super ide.......

Jeg kender ikke Rude og vil derfor også gerne med på turen, da det altid er dejligt at lære....

De bedste hilsner
Nelmark
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Fedt Nelmark. Lad os samle et hold.

Lidt om mig selv: 35 år, 2 unger, gift, bor i Hørsholm. Har investeret i en Cube LTD Team... som jeg håber holder i mange, mange år :?

Ud over arbejde og familie, spiller jeg en smule golf og fodbold. Er bestemt ikke i topform, kan godt smide et par kilo, hvilket cyklen gerne skulle være med til at motivere :P

Det er selvfølgelig ikke en date jeg er ude efter :lol: men nu ved I lidt mere om mig... :D :D
User avatar
Daniel Smith
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 464
Joined: 22 Jun 2009, 22:20
Location: Gentofte

Post by Daniel Smith »

Hey Tobias (og Nelmark) (og nogle andre)

Jeg vil gerne give en lille guided tour...og det vil være sjovt med faldteknikker :twisted:

Bare kigge her i forum...der er et par stykke af os som køre i RudeSkov hver uge. I er mere end velkomne til at tage med.

Men næste uge cykler vi mest på Det Hvide Spor på grunden af DustCup.
En canadier, så måske har jeg nogle stave 'fejler'.
User avatar
paul snyder
Punkteret
Posts: 139
Joined: 22 Jul 2009, 21:22

Post by paul snyder »

Og jeg kan komme og hjælpe til, Daniel. Så kan de få en "Guided Canadian ture."

Edit: altså hvis jeg ikke behøver være medlem for at tilbyde hjælp... :? :roll:
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Kunne også godt lokkes til at vise en tur rundt på det blå. Bor også i Hørsholm så det skulle jo være nemt at finde ud af :P
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Great!

Det var meget nemmere, end jeg havde turde håbe på!
Tak for det :P

Nu ligger udfordringen nok mere i at få koordineret noget kørsel.

Jeg tænker tirsdag den 11. kl. 1700? Andre bud? Eftermiddage og weekends passer bedst, men kan sagtens lokkes til andet...

Hvordan med jer?
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jeg har også mulighed for at vise lidt rundt - men er primært ledig i morgentimerne - har dog mulighed hver anden uge også at tage eftermiddagene..
Jeg bor 5 minutter fra Hareskoven så det kunne også blive en mulighed

Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tobias Sonne wrote:Great!

Det var meget nemmere, end jeg havde turde håbe på!
Tak for det :P

Nu ligger udfordringen nok mere i at få koordineret noget kørsel.

Jeg tænker tirsdag den 11. kl. 1700? Andre bud? Eftermiddage og weekends passer bedst, men kan sagtens lokkes til andet...

Hvordan med jer?
Hvad siger du til at mødes i krydset ved møllen kl. 17.00 ? jeg er kun til hygge tempo hvis det er ok med dig?
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Meget fint. Vi mødes ved møllen kl. 17. Tempoet moderat, senere sætter vi det op til langsom...

Andre der har lyst til det blå spor, så kan Kim og jeg fanges kl. 17 ved møllen i Hørsholm eller ved det blå spor ca. 1720. Der hvor det krydser Kongevejen nærmest hørsholm.
User avatar
John Hein
Alene i udbrud
Posts: 748
Joined: 21 Aug 2008, 10:45
Location: Gentofte

Post by John Hein »

Vi er et par stykker som har talt om at rulle den blå tirsdag, men vi er nok ikke fremme før kl. 18 ved Kongevejens Vestlige del, altså mod Holte hvor sporet krydser Kongevejen..
Titanium på de indre linier
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kan ikke nå det før 19.00 ;(
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg kan ikke nå det før 19.00 ;(
Så kan du da trille en tur med mig.. kører fra ritter kl 19 .. rødt spor/og omliggende... kører i 1½ time ca.

sry for at stjæle topic lidt....
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3170
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

Tobias Sonne wrote:Meget fint. Vi mødes ved møllen kl. 17. Tempoet moderat, senere sætter vi det op til langsom...

Andre der har lyst til det blå spor, så kan Kim og jeg fanges kl. 17 ved møllen i Hørsholm eller ved det blå spor ca. 1720. Der hvor det krydser Kongevejen nærmest hørsholm.
Da jeg endnu ikke har fået tilkendegivelse om min bil er færdig i dag så dropper jeg turen til roskilde i dag og hopper på det blå spor istedet. Prøver at fange jer kl 1720 ved det NE kryds med kongevejen. Hvad vej regner i med at køre rundt?
Jeg satser på sub-AT tempo da jeg også har 40 km landevej i benene i dag og der skulle jo gerne være lidt tilbage til i morgen.
/Niels
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Niels Pind wrote:
Tobias Sonne wrote:Meget fint. Vi mødes ved møllen kl. 17. Tempoet moderat, senere sætter vi det op til langsom...

Andre der har lyst til det blå spor, så kan Kim og jeg fanges kl. 17 ved møllen i Hørsholm eller ved det blå spor ca. 1720. Der hvor det krydser Kongevejen nærmest hørsholm.
Da jeg endnu ikke har fået tilkendegivelse om min bil er færdig i dag så dropper jeg turen til roskilde i dag og hopper på det blå spor istedet. Prøver at fange jer kl 1720 ved det NE kryds med kongevejen. Hvad vej regner i med at køre rundt?
Jeg satser på sub-AT tempo da jeg også har 40 km landevej i benene i dag og der skulle jo gerne være lidt tilbage til i morgen.
Niels, jeg regner med at vi tager turen rundt med uret. Har ikke lyst til at køre Højbjerg op gennem den snævre nedkørsel. 8) Vi kommer ikke til at køre stærkt, det er jeg slet ikke i stand til, og lige som dig skal der gerne være til en runde på dusten imorgen :lol:
Post Reply