MTB: Søndag 14/8 evt. rødt spor

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

MTB: Søndag 14/8 evt. rødt spor

Post by Rasmus Bentzen »

Nogen der er friske på at trille en tur på søndag :?:

Jeg har kun prøvet rødtspor i Hareskoven en gang og kunne godt have mod på mere, men jeg mangler en til at vise vej...

evt. kl. 10 fra Skovbrynet st.

Hvis det er den dårligste ide nogensinde kan vi selvfølgelig også køre en anden rute.....

Nogen der er friske :?: :?: :?: :?:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10101
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg kører med DMK fra Lyngby posthus kl. 10, det bliver mest teknik træning - håber jeg da.

Se denne tråd: http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Hva siger sådan nogle DMK drenge og tøsbørn til et par lynhurtige og teknisk køndige.....ja fra en anden verden......Hustlere kommer på besøg i fuld krigsmaling. :lol:

Er det noget de er helt fjollede med eller hvordan?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg melder nok pas, har desværre fået problemer med den , i forvejen, dårlige ryg :(

Jeg køre nok ikke før til Dust, hvis jeg altså kan til den tid.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Razz (og andre). Jan og jeg TRILLER Dust ruten i Ganløse i morgen kl. 12.00 fra Nygårdsvej i Farum. Jeg skal teste ryggen lidt, så der bliver absolut ikke kørt hurtigt.

Mød op hvis du / I vil med.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10101
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:Jeg melder nok pas, har desværre fået problemer med den , i forvejen, dårlige ryg :(

Jeg køre nok ikke før til Dust, hvis jeg altså kan til den tid.
det var da ærgeligt, go bedring med ryggen
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Jeg triller med fra farum :wink:
Dalle

Post by Dalle »

Kunne desværre ikke komme til en gang søndags lir. Til gengæld har vi været ude og købe en dejlig sød lille nuser hund.
Det er en blanding imellem en labrador og en golden retriver, kulsort, med 8 hvide hår på brystet, en han som skal hedde Jason(se Terkel i knibe) og i vil forstå.

Kan i alle have en fortsat god Søndag.

Skulle hilse fra Stine og børnene.
Dalle
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg kører med DMK fra Lyngby posthus kl. 10, det bliver mest teknik træning - håber jeg da.

Se denne tråd: http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes
Hva' så Morten! Fik du lært noget nyt? Du må jo lige lade nogle af de hotte tips gå videre...
Image
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Dalle wrote:Kunne desværre ikke komme til en gang søndags lir. Til gengæld har vi været ude og købe en dejlig sød lille nuser hund.
Det er en blanding imellem en labrador og en golden retriver, kulsort, med 8 hvide hår på brystet, en han som skal hedde Jason(se Terkel i knibe) og i vil forstå.

Kan i alle have en fortsat god Søndag.

Skulle hilse fra Stine og børnene.
Dalle
Hva ingen kamphund ? Det er fanme dårlig hustlerstil !
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10101
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Stephan Bak wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Jeg kører med DMK fra Lyngby posthus kl. 10, det bliver mest teknik træning - håber jeg da.

Se denne tråd: http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes
Hva' så Morten! Fik du lært noget nyt? Du må jo lige lade nogle af de hotte tips gå videre...
Næ - Jeg sov for længe, fik EN øl igår, og så ........ kørte fra kl. 14-17:30, rundt om farumsø + furesø.

Kørte desværre sammen med en ældre dame :oops: det var 95% min fejl, i et højresving i farum, så hun slog benet lidt, og fik næsten revet en hudlap af en kno på hendes finger, av av, det blødte som bare helvede.... men jeg havde heldigvis et stort plaster med.

Jeg må hellere sende hende nogle blomster, for jeg tror hun skal sys, men hun var meget stædig og ville ikke køres på skadestuen af gutten der boede i huset lige udfor hvor vi stødte sammen!!
Post Reply