Tøj

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
Jakeman
Ny på Hustleren
Posts: 19
Joined: 02 Sep 2008, 21:16
Location: København V

Tøj

Post by Jakeman »

Som ny MTB'er bliver jeg nok nødt til at erkende, at der snart skal opgraderes på beklædningsfronten. Jeg tænker her i første omgang på et par lange bukser og nogle handsker. Hvor finder man noget rimeligt tøj til en fornuftig pris og hvad skal jeg være opmærksom på? Er det f.eks. en fordel med overtræksbukser og korte indenunder eller skal jeg købe lange bukser med indlæg og seler? Hvad skal jeg være opmærksom på med handsker?

Mvh

Jakob - meget ny på MTB, men glad for introtur forrige søndag.
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3660
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Post by AndreasA »

CykelTøj kan købes i de fleste vel assoreret cykelbikse og fås i alle prisklassser
Webike, Ride4fun, Rittercykler, Bikebuster osv. og så på nettet, men det er nok en go ide at få lidt vejledning til at starte med..
"Assos" er det dyreste du kan få for dine dollars men også det bedste, Pris og kvali hænger tit fint sammen.
Der ligger en CykelBiks ved Hvidovre station der tit har lidt billigere tøj hængene.. regn med ca. 300/400 kr for et par No Name-standard overtræks bukser.

Med hensyn til lange bukser kører jeg selv med korte inderst med pude i og så nogle overtrækkere yderst, en smart løsning da yderbukserne ikke behøver at blive vasket hver gang de har været ude, det er så tilgengæld en rigtig go ide at vaske de inderste, dem med pude i, HVER GANG DU HAR BRUGT DEM....
Handsker..?? hvor meget fryser du om fingrene, de fås i alle varianter..
De Danske "GribGrab" handsker bruges af mange og får megen ros med på vejen, hvad der virker for dig må du selv ud at teste..
A*et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply