Drømmer om Cercedilla ... Madrid

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Drømmer om Cercedilla ... Madrid

Post by Morten Hartvigsen »

Pinor Aquila - 2011meters højde på MTB !!! og mere end 1326 højde meter, 6timer, fra 9 -15...bemærk også temp. kurven. Jeg mødte kun 2 personer undervejs...

Ligger ca. 60km nord for Madrid

Men billederne siger alt..... og link til google maps : http://maps.google.com/maps?f=q&hl=da&q ... 9&t=h&z=12

Lige ved foden af bjerget.

Man kunne (næsten) kører til toppen, men så skulle jeg lige tage det næste næsthøjeste bjerg med...og videre ad ruten, der er den sværeste rute i det område, for sent at vende om, og så endte med ca. 3timeers rigtig klatring med MTB'en på ryggen.... så kan man lære det.... men det er et SUPER fedt område, også hvis man er til racer træning... og til ski om vinteren. Simpelthen bare et fantastisk område, bjerg efter bjerg...

Image

Image

Image

Image

Image

Fam. Hartvigsens første mini-bjergbestigning fra ca. 1100 til ca. 1500meter...var sgu hårdt i den varme.... især for de to små...men de er seje

Image

Image
Last edited by Morten Hartvigsen on 20 Nov 2008, 11:05, edited 5 times in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ser nice ud! Skal du ikke snart have et rigtigt digi kamera Morten? :)

Hvornår skal Hustlerne på en forlænget weekend et eller andet sted hend? Vi skal vel noget her i sommer, hvad har vi af muligheder?

Anybody?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

nu kommer der jo snart rigtige kamera i mobilerne, altså Nokia, det er jo lige om hjørnet :-) Kan desværre ikke sige noget om hvormange mega-pixels... De viste billederne er taget med 6230 /VGA opløsnig, sidste sommer, og det er jo ikke så godt, allerede 6230i har 1M kamera, og det er faktisk ok til den salgs billeder. Nokia kan dog ikke konkurrerer med LG's mobil med 7M pixel kamera men, jeg ved ikke om den kan købes endnu, der skal dor ret STORE memory kort til, for bare 10 billeder.

Og - Jo, jeg er frisk på en 2-4dages tur..... konen vil nemlig gerne sydpå (uden BIL og MTB :-(
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

JLO - jeg kan ikke slette mine oploadede billeder mere - hvordan gør jeg ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Donno, nok noget med rettigheder vil jeg tro. Har det virket før? Snak med Christian, det er ham der kan justere på det.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ka du slette dine egne ?? menuen under billederne er helt væk...
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg er admin, så jeg kan slette det hele.
Post Reply