Lørdag d. 30 kl. 0900

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Lørdag d. 30 kl. 0900

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg ved, at der er mange til Stimorol-løbet, men jeg kan desværre ikke deltage i det, så jeg vil tage en tur på landevejen kl. 0900. En tur på 50-60 km. Tager maks 2 timer og vil foregår i Nordsjælland med start fra Birkerød.

Dem, som ikke vil med på landevejen og som heller ikke vil til Stimorol-løbet er velkomne til og tage med min kæreste og mig ud i skoven på lørdag kl. ca. 1630.

Kom frisk!
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

det vil jeg gerne, hvor skal vi mødes ? ved farum st. :wink:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Go' tur. Jeg ville vælge at mødes ved Q8 tanken på hjørnet af Frederiksborgvej og Farum Hovedgade. Farum station er lukket og ligger mit i et byggerod uden lige!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Morten Hartvigsen wrote:det vil jeg gerne, hvor skal vi mødes ? ved farum st. :wink:
Godmorgen Hartvigsen

Beklager det sene svar, men mine jobs gør, at jeg ikke har haft mulighed før. Desuden dribler jeg på landevejen nu og det bliver kun til en små 30 km. Jeg suser mod Lynge gennem Bregnerød og den vej mod Allerød og rundt om Sjælsø.

Hvis det stadig har interesse, så kan du fange mig på 22 79 36 99. Jeg er vel i Lynge omkring kl. 0915-0920. Kærhøjgårdsvej/Knud Rasmussens Vej/Lyngevej.....
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

det må blive en anden gang, jeg fik ik mit internet tli at virke før nu...
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Ok

Post by Anders Kirchhoff »

Ok
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Er der noget i vejen med tidsindstillingerne???? Eller er det mig, som bare lever i en anden tidszone?
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Anders Kirchhoff wrote:Er der noget i vejen med tidsindstillingerne???? Eller er det mig, som bare lever i en anden tidszone?
Det står nederst på siden hvad du har indstillet den til... Her er den GMT +2 og det passer med hvad klokken reelt er...:)
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Anders Kirchhoff wrote:Er der noget i vejen med tidsindstillingerne???? Eller er det mig, som bare lever i en anden tidszone?
Ja, det er der, det undrede jeg mig også over, boardet tidstempling går en time bagefter !
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Anders Kirchhoff wrote:
Morten Hartvigsen wrote:det vil jeg gerne, hvor skal vi mødes ? ved farum st. :wink:
Godmorgen Hartvigsen

Beklager det sene svar, men mine jobs gør, at jeg ikke har haft mulighed før. Desuden dribler jeg på landevejen nu og det bliver kun til en små 30 km. Jeg suser mod Lynge gennem Bregnerød og den vej mod Allerød og rundt om Sjælsø.

Hvis det stadig har interesse, så kan du fange mig på 22 79 36 99. Jeg er vel i Lynge omkring kl. 0915-0920. Kærhøjgårdsvej/Knud Rasmussens Vej/Lyngevej.....
Det blev til en lidt senere tur for mig, men jeg kom da helt til fredendsborg slot i det gode vejr, og også tilbage til Værløse :wink: i alt 80km.
Post Reply