ja det er jo netop alle de fordele jeg gerne ville have.
Det er bare utroligt jeg får flænger i dækket på 2 ud af 2 ture.
Man hører jo om folk der kører 2 år uden en punktering.
At latexen sprøjtede hænger nok sammen med, at jeg kørte +50 km/t ned af herstedhøje
UST fælge og dæk, hvad gør i ?
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Posts: 595
- Joined: 25 Dec 2007, 18:16
- Location: Ballerup
- Contact:
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
- Posts: 1094
- Joined: 31 Oct 2006, 18:05
- Location: Slangerup
Jae, eller at du kørte med 36 psi? Med slanger kører jeg med ca 28 psi, UST med latex kører jeg med ca. 20 psi...Tommy Hass wrote:
At latexen sprøjtede hænger nok sammen med, at jeg kørte +50 km/t ned af herstedhøje
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Posts: 595
- Joined: 25 Dec 2007, 18:16
- Location: Ballerup
- Contact:
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
- Posts: 1094
- Joined: 31 Oct 2006, 18:05
- Location: Slangerup
Det har spillet for mig... Men nu er jeg selvfølgelig også lidt lettere end dig, det skal man også lige tage højde for.Tommy Hass wrote: Det er godt nok ikke meget.
På dækket står der 30-55 psi. Med 20 psi tror jeg, at jeg ville køre på fælgen.
Den eneste grund til at jeg gik bort fra UST m. latex var at jeg kun havde ét sæt hjul, og at det var så besværligt at skifte dæk...
- Den dag je køber et sæt hjul mere, skal der helt fixes som slangeløst m. latex!
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!