UST fælge og dæk, hvad gør i ?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Tommy Hass
Over stok og sten
Posts: 595
Joined: 25 Dec 2007, 18:16
Location: Ballerup
Contact:

Post by Tommy Hass »

ja det er jo netop alle de fordele jeg gerne ville have.

Det er bare utroligt jeg får flænger i dækket på 2 ud af 2 ture.
Man hører jo om folk der kører 2 år uden en punktering.

At latexen sprøjtede hænger nok sammen med, at jeg kørte +50 km/t ned af herstedhøje :twisted:
Godt skilt er halvt samlet.
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Tommy Hass wrote:
At latexen sprøjtede hænger nok sammen med, at jeg kørte +50 km/t ned af herstedhøje :twisted:
Jae, eller at du kørte med 36 psi? Med slanger kører jeg med ca 28 psi, UST med latex kører jeg med ca. 20 psi... :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Tommy Hass
Over stok og sten
Posts: 595
Joined: 25 Dec 2007, 18:16
Location: Ballerup
Contact:

Post by Tommy Hass »

Charlotte vM wrote: Med slanger kører jeg med ca 28 psi, UST med latex kører jeg med ca. 20 psi... :wink:
Det er godt nok ikke meget.
På dækket står der 30-55 psi. Med 20 psi tror jeg, at jeg ville køre på fælgen. :shock:
Godt skilt er halvt samlet.
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Tommy Hass wrote: Det er godt nok ikke meget.
På dækket står der 30-55 psi. Med 20 psi tror jeg, at jeg ville køre på fælgen. :shock:
Det har spillet for mig... Men nu er jeg selvfølgelig også lidt lettere end dig, det skal man også lige tage højde for.

Den eneste grund til at jeg gik bort fra UST m. latex var at jeg kun havde ét sæt hjul, og at det var så besværligt at skifte dæk...
- Den dag je køber et sæt hjul mere, skal der helt fixes som slangeløst m. latex!
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Post Reply