Adventure race lørdag d. 5. april i Silkeborg

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Ja nu går det stærkt - lidt for stærkt desværre. Er lige blevet ringet op et vennepar i Aalborg der afholder barnedåb den 6.april så jeg bliver desværre nødt til at trække proppen ud af projektet. Det hænger desværre ikke sammen længere så det må blive en anden gang.

Stephan lad mig lige vide om du ønsker at prøve at stille et hold eller jeg skal aflyse hos SOK.
Gid det snart var maj...!
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Har nu skrevet til SOK og afgivet pladsen.
Gid det snart var maj...!
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Det er helt fint! Jeg er sikker på at der er en del hold der pludselig står med et afbud kort før det går løs...og ellers må min debut bare vente...
Image
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Jeg vil også gerne med en anden gang hvor vi er ude i lidt bedre tid med planlægningen
Gid det snart var maj...!
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Peter Christensen wrote:Ja nu går det stærkt - lidt for stærkt desværre. Er lige blevet ringet op et vennepar i Aalborg der afholder barnedåb den 6.april så jeg bliver desværre nødt til at trække proppen ud af projektet. Det hænger desværre ikke sammen længere så det må blive en anden gang.

Stephan lad mig lige vide om du ønsker at prøve at stille et hold eller jeg skal aflyse hos SOK.
Løbet er den 5. april :wink:

og så kan du med god samvittighed smovse dig i alverdens kaloriefyldte genstande......
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Problemet er lidt at skulle fra Silkeborg lørdag aften og køre til København og hente familien og så køre til Aalborg inden søndag morgen kl 10 :wink:
Gid det snart var maj...!
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

Peter Christensen wrote:Problemet er lidt at skulle fra Silkeborg lørdag aften og køre til København og hente familien og så køre til Aalborg inden søndag morgen kl 10 :wink:


:-({|= :-({|= :-({|= Jeg siger ikke noget Peter .............Har jo munden snurret sammen ....... Men kunne jo være problemet var du alligevel blev lidt bange for tøse baghjulet :lol:
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Post Reply