cykelsko

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
michael-2500
Ny på Hustleren
Posts: 24
Joined: 26 Sep 2007, 21:49

cykelsko

Post by michael-2500 »

ja så er cyklen næsten landet den kan ihvertfald ses på radaren men skal vel også ha mig et par cykel sko hvad skal man se efter gå efter der behøver ikke være koste en månedsløn :-)
kan det skilles ad skal det sku
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

spezialized er ret goe, kig ind hos RBS
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Fabrikatet er ikke så vigtigt. Det er mere vigtigt at kigge lidt på ens eget behov. Nogle sko er meget lette men som regel også kolde. Så vil man gerne kunne bruge dem om efteråret/vinteren skal man måske vælge nogle med lidt varme. Det er også rart at kunne spænde skoen godt fast på foden så 3 velcro spænder eller lign. er at anbefale. Hvis teknikken ikke er til at køre op af alle bakker skal man måske også kigge lidt på hvilken sål der er på skoen så man ikke skøjter rundt på en carbon sål uden nogle knopper.
michael-2500
Ny på Hustleren
Posts: 24
Joined: 26 Sep 2007, 21:49

Post by michael-2500 »

hvis jeg nu skal se efter sko på nettet er mærke osv underordnet passer alle sko til alle pedaler (ja er helt ny ) pedalerne på min cykel er cranbrothers eggbeater nå den da engang bliver leveret
kan det skilles ad skal det sku
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, alle mærker passer (Så godt som) Men køb IKKE dine sko på nettet, besparelsen er minimal, og de SKAL side perfekt.
michael-2500
Ny på Hustleren
Posts: 24
Joined: 26 Sep 2007, 21:49

Post by michael-2500 »

ville også bare lure på prsi osv hvad bruges de klamper til man kan købe til pedalerne

og tak for svarene
kan det skilles ad skal det sku
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

De klamper der hører med sammen med pedalerne spænder man fast under skoen.
Jeg vil anbefale at du tager hen i en butik og prøver dig frem - der kan være stor forskel på skoenes pasform mærkerne imellem.

Jeg har selv været yderst tilfreds med "det kvindelige modstykke" til denne sko: http://www.ride4fun.dk/product.asp?prod ... 151&page=1 - med et par gode overtræk kan de bruges hele året... :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Nu vi snakker sko - hvad er de fedest spinning sko man kan købe for $$$$$ - må gerne matche Grøn/hvid/sort Hustler dragt - hvis der er noget der gør det :mrgreen:
Post Reply