Slushcup 2007/08

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

DMK har jo sat os i kapløbet om at blive den største klub men er det ikke tid til at sætte slutspurten ind? Vi skal have de sidste tropper på banen - så hvor er Torsten, Per, Rust, Charlotte, Schønberg osv osv. Kom op af sofaen og hen til PC'en og kast en plovmand ind i kampen på at få 6 fantastiske søndage sammen med resten af Hustlerklanen og de andre MTB-tosser :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

HØRT!!

Lyt til peter! Skal du have navn på nummerpladen, så er det senest i morgen. (2/11)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

100 pladser tilbage af de 500 i Slushcup. www.slushcup.dk

Læs også det nye Slush News, som kan hentes på ovenstående link.
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Peter Christensen wrote:DMK har jo sat os i kapløbet om at blive den største klub men er det ikke tid til at sætte slutspurten ind? Vi skal have de sidste tropper på banen - så hvor er Torsten, Per, Rust, Charlotte, Schønberg osv osv. Kom op af sofaen og hen til PC'en og kast en plovmand ind i kampen på at få 6 fantastiske søndage sammen med resten af Hustlerklanen og de andre MTB-tosser :lol:
Aaargh, så måtte jeg alligevel tilmelde mig - men det er altså KUN for sjov (som om det nogensinde har været andet! :lol: ) - og jeg satser på massiv hepning! :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Det bliver et stort felt til årets Slush.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg stiller op i 1. runde.
Jeg har slået mig noget mere end først antaget på lørdagens tekniktræning. Der blev også trykket et par ribben, så nu kan jeg næste ikke bevæge mig, uden at det gør forbandet ondt. Måtte stoppe under en løbetur idag, så nu står den på hvile frem til søndag. Så håber jeg det hjælper. Sidst jeg trykkede ribbene, kunne jeg mærke det i 6 måneder.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hmm... hvad skal jeg lokke Patrick med for at få ham tilmeldt i U15?

Der er ingen U15 hustlere - hvad med BAk junior ?
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3297
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Morten Hartvigsen wrote: hvad med BAk junior ?
Jo, men han kører jo ikke for Hustlerne...
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Carsten Graff wrote:Det bliver et stort felt til årets Slush.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg stiller op i 1. runde.
Jeg har slået mig noget mere end først antaget på lørdagens tekniktræning. Der blev også trykket et par ribben, så nu kan jeg næste ikke bevæge mig, uden at det gør forbandet ondt. Måtte stoppe under en løbetur idag, så nu står den på hvile frem til søndag. Så håber jeg det hjælper. Sidst jeg trykkede ribbene, kunne jeg mærke det i 6 måneder.
Rart at høre fra dig Carsten og jeg tror at vi alle føler med dig, og det rart, midt i det hele rart, at høre at der ikke er brækket noget, for det så vildt ud.

God bedring og på gensyn.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply