2005 for Hustlerne?!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

2005 for Hustlerne?!

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Min fokus vil i år ligge på længere løb så som maratons på 80-120km, samt andre mtb løb over 2 timer - der ud over satser jeg på at køre en hel del løb på raceren.

Mit spm. er nu hvad i andre kører, eller har planer om at køre :?: Kunne det tænkes at I gerne vil med til ex. Jylland og køre MTB maratons og længere løb på raceren? Jeg vil jo helst ikke køre rund i DK alene :)

Jeg regner ikke med at have den store fokus på ex. Dustcup, skal selvfølgelig køre de løb som passer i kalenderen, men jeg går ikke efter at køre alle 11 afdelinger, de sprint løb passer mig sku ikke... Jeg kører dog med sikkerhed de 3 lange løb i weekenden, og vores eget løb :wink:

1. Maratons på MTB i hele landet (og 24t seføli')
2. Løb på 100-300km på raceren i hele landet
3. Enkelte korte MTB løb tæt på Kbh. når kalenderen ellers er tom. (Ex. Dustcup)

Der ud over overvejer jeg 1 uge eller forlænget weekend i ex. Sverige til sommer, måske på MTB'en med base i en ødegård / sommerhus :?: :idea: Måske en tur til et område med bjerge længere mod syd, med raceren bag på bilen...

Skriv lidt om jeres ideer til 2005 :idea: Måske kan der arrangeres noget fælles "Klub-tur" :?:
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: 2005 for Hustlerne?!

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jeg regner med at køre Dustcup (ikke dem alle) og andre mtbløb ! Gerne maratons, men jeg er ikke til tonserlandevejsløb ! En forlænget weekend i Sverige er jeg umiddelbart også frisk på...
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

En week end i Sverige lyder godt og hvad med en heldags tur til Södraåsen? Vi må vel kunne finde vej, eller der er måske en tur med Dansk Cyklist Forbund (jeg har været med på en). Jeg snakker selvfølgelig om en tur på raceren :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

nu har jeg ansøgt om sports licens, for ellers er der jo ikke mange løb fra marts og indtil dustcup starter, dvs. ca. 2 måneder

JLO skal du så ikke køre XM DCU løb ?
Jeg vil stadig gerne cykle i uge 12..
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:JLO skal du så ikke køre XM DCU løb?
Jo, så mange som muligt, men da jeg med sikkerhed kommer til at misse en del løb (da jeg også skal køre racer) kører jeg ikke efter samlet resultat / point, så jeg behøver ikke licens, jeg kører bare som motionist, uden for cuppen.

Den skal have gas i påsken, håber formen er ok efter 1 uge på langrend i Norge!
Post Reply