Vedr Ebay...

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Vedr Ebay...

Post by Rasmus Bentzen »

Fandt denne her på ebay. Det lyder da for godt til at være sandt.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... eName=WDVW

Lyder det ikke for billigt?
1400 USD er jo under 8000 kr
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Det var vist lidt for godt til at være sandt. Den er i hvertfald blevet pillet af igen....
undskyld ulejligheden min herre :oops:
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Razz wrote:Det var vist lidt for godt til at være sandt. Den er i hvertfald blevet pillet af igen....
undskyld ulejligheden min herre :oops:
Mangler du da en mtb ?...ses vi søndag ?
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Nææ, jeg har jo J-LO gl. Gary Fischer og den køre skam fint.
Sad og kiggede lidt på ebay for sjovt. Det var en Santa Cruz Blur 2004 komplet ny. Til under 8000 Kr. Så kunne det da godt være man måtte en tur i banken :P

Jeg skal på skiferie på fredag så ingen slushice til mig på søndag....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Bo fra DMK, købte jo sådan tror jeg også sådan en billigt i US, for han solgte den ubrugt for ca. 8K, det er billigt derovre... så når jeg engang kommer til US her i 2005 skal der mega shoppes cykel dele
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Før den blev pillet af ebay. sendt jeg en mail ang et billed og her er svaret.

Hello,

You have the picture attached.

We are overstock in 2004 bike models and because the
2005 models appeard, we took the decision to sell these bikes more cheaper. THIS IS A STOCK LIMIT OFFER!!!

The bike is in perfect condition, new, no problems or scratches on it. It will come in original box with all the papers, manuals and manufacture warranty documents.

PLEASE DO NOT BID ON THE AUCTION, IT IS A FIXED PRICE SALE THROUGH EBAY (if you have already put a bid, please retract it asap). We close the auctions every
12 hours to revise our stock. We want the sale to be made through eBay purchase protection program and after completing the transaction we require positive feedback to be sent if you will be fully satisfied with the bike.

The buy it now price for the bike is US$1,400.00. In this price the shipment costs are included too.We will start shipment in maximum 24 hours after payment is received and we will provide you the tracking number of shipment.

We will ship the bike using FedEx or UPS and in 5 work days the bike will be at your door.We will support shipment insurance. The bike will be packed professionally at our store.We will ship the bike with the option AS A GIFT and you will not pay any extra taxes.

After some complaints regarding Paypal (please visit
www.paypalsucks.com) we will not accept this method anymore.

We had many problems in past with customers who used stolen credit card over internet and we took the decision to accept credit card as payment only if we can verify your identity.

We have 2 ways for payment: one via bank wire and is available for UK and international customers and the other one is via cash wire. Bank wire can take few days the money to be confirmed in our bank account and that's why he have the seccond payment option which is easy and fast. It will take only few minutes the payment to be confirmed to us after you will send.

Please choose one payment method and we will give you instructions.

After payment is confirmed in our bank account, it will take maximum 24 hours your order to be processed and shipment to be started. We will give you also the tracking number for shipment to track your bike.

We will give you 3 days of inspection of the bike. In case that you will not be satisfied with it, you will return the bike to us and we will fully return your money back. We will support all the costs.

After completing the sale, we require to add us positive feedback and we will do the same.



Waiting your email,


Foren Cycles Shop
address: 36 Peel St, London, UK, W24DU
toll free number: 888-309-3874
website: www.forencycles.com
email: office@forencycles.com

Hva siger I. Synes I det lyder suspekt eller hvad???
Billedet svare meget godt til hvad der skulle sidde på den. Det er ikke super udstyr, lidt blandet XT....
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Hey Razz...det ER suspekt ! Grunden til at de tager den ud er højst sandsynligt at den er stjålet ! Min kæreste har prøvet det samme, bare med en taske der viste dig at være fake. Men da salget ikke var gået gennem ebay/paypall kunne hun ikke retunere den...skriv at du gerne vil købe den, men at det skal være gennem ebay (så er du juridisk sikret) !

Desuden er deres side lettere suspekt (men billig) ! Hvis de ikke er hustlere, så har du fundet en guldgruppe...En trek full 100 med XTR, Sid World Cup gaffel og andet lækket til 13.500 kr !

http://www.forencycles.com/Treklist.html

Men mit råd er; HOLD DIG VÆK !
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Næste gang der er een der skal til London kan vedkomnne evt. tjekke dem. Der er ihvertfald en adresse og et kort med hvor de ligger.

De reklamer ellers med Squar trade på deres hjemmeside. Som skulle være noget med tillid/handel over nettet....

www.squartrade.com
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

www.squaretrade.com manglede vist lige et e for at få det til at funkle...
hvordan sætter man et billed ind???
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

SC

Post by Niklas Freydberg »

Hej Razz.... jeg vil give Ask ret i at den side ser noget suspekt ud, og det er da pudsigt at deres link til dette Squar trade ikke virker!!!

Men som du nævnte igår i tlf. og som det fremgår af deres homepage, er det monster billigt.
Ved ikke om det er noget med min browser, men jeg kan kun se billeder af deres Trek cykler.

Men nu er det jo sådan at man kan tager til UK/London for 500 dk/kr tur/retur, og det bliver cyklen jo ikke meget billigere af når den der Blur du snakker om kun koster ca. 8000 kr.

Men du kan bare sige til så vil jeg gerne med til London, det kan kun blive bedre end vores Sverige tur.....:-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er fake, han har "SOLGT" cykler på ebay i mange mdr.
Post Reply