Dust 3. i Rude - tilmeldt? Kommer du?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Super underholdende beretning Jakób.. =D> =D> Jeg kan så tilslutte mig med mudderpølen for på første omgang troede jeg så også lige at jeg skulle være smart og pløje den igennem og lade de andre som ikke " turde køre den" fise over på den tørre side. Men ak ak - Hanne blev klogere - jeg nåede en meter ind i møget så stoppede cyklen brat og det var med nød og næppe at jeg ikke havnede på hovedet i det.. Så jeg måtte sjoske mig igennem i stedet for og så lære af det til anden og tredje omgang.. Ak ja - sådan går det når jeg nu troede at det var mig der var den kloge ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Tak for i går. Ja, det var så Peter, der trak det længste strå. Det var en god duel. Ingen undskyldninger. Peter nappede mig på Magle på sidste omgang, og jeg havde ikke kræfter til at hente ham. ](*,)

Men Peter og jeg var nok blevet hhv. 2 og 3 i klubben, hvis vores alle sammens Onkel Per havde kørt med. Så hermed en venlig tanke til Dragør. Håber snart, du er frisk igen, Per.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Selvom vi var mange i går så kan vi jo godt være flere. Hvor er f.eks Niklas, Stephan og Jakob S henne. Nu er det jo blevet godt vejr igen så der er jo ingen undskyldninger for ikke at komme ud og hygge sig med os andre.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Jeg kommer først efter sommerferien, desværre!
Fejler alt muligt og umuligt (lever/galde,blær fungere ikke optimalt grundet stres), så ingen seriøs træning til mig de næste 5 uger....øv.
Men så kommer jeg også tilbage med fart i stængerne, lige som sidste år...uhahahahah.
Men 2 år i træk med skader, hmmm...belastende.
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Jeg holder også pause ihvertfald sommeren over pga knæene.

En ortopædkirurg fra Parkens Privathospital mente at jeg havde "plica synovalis" som skulle opereres med kikkertoperation i begge knæ.
På Gentofte Idrætsklinik Nord kunne de ikke finde noget i vejen. Jeg har holdt kænene i ro og ædt gigtpiller i flere uger, så de gør ikke ondt lige nu.
En fysioterapeut på Gentofte var helt skuffet over, at hun slet ikke kunne sende mig hjem med en bunke øvelser. Alt så lige og fint ud på ydersiden. Til gengæld har hun anbefalet et genoptræningsprogram, hvor jeg skal køre landevej (ingen bakker) hver 2 dag. Jeg skal starte med 1km og så øge distancen med kun en km for hver tur :(
Selvom det piner mig at skulle undvære skoven i et par måneder, er det langt bedre en en operation, så jeg tar det stille og roligt og håber på det bedste.
I må hygge jer til vi ses igen.

/BoT
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God bedring til jer drenge, vi ser frem til at I er klar igen! Kom gerne og hep, der er sikkert også mulighed for en fadøl eller lign. med os andre her i sommer uden cykel :D
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Rigtig god bedring til jer begge.
MHT Parkens privathospital - så er de ikke blege for at anbefale kikkertoperation - for det er jo en fed forretning.
Mit pensionsselskab er på nakken af dem, fordi ingen af de patienter de har sent derhen har fået anbefalet andet. Jeg selv har været turen igennem - for efterfølgende at blive dømt "ude" i over 3 uger.

Kontakt hellere NSC - Kenneth kan altså noget.. og hans behandling koster ikke et gram så meget som på Parken.

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

God bedring til jer begge.

Niklas, de der lever-problemer lyder da som alt for meget druk?! :D
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Tager også PPs anbefalinger med et gran salt. Penge ej et problem da pensionsselskabet i givet fald betaler.
Er blevet pint af Kenneth og det lettede symptomerne, men tog ikke smerterne inde i knæet. Jeg kan absolut også anbefale ham.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Dan wrote:God bedring til jer begge.

Niklas, de der lever-problemer lyder da som alt for meget druk?! :D
Desværre ikke..he he, det var nu mere noget med at hvis jeg ikke stresser ned, så får jeg mit første hjertefilfælde inden jeg fylder 35 år.
Min (lever-galde/blære) skulle gerne fungere 100% og jeg lå på ca. 16%. Og det kunne jeg nu ret godt tænke mig at undgå!!


Jeg har også besøgt Kenneth med mit dårlige knæ hvilket også hjalp, men det var desværre ikke det der var problemmet, men overstående.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

God bedring Bo og Niklas...! Fan'me surt ikke at kunne træne. Vil næsten hellere miste kørekortet end muligheden for at pule Den fede Kælling aka Magle :-)

Nå, der løb det vist lige af med mig. :oops:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Go' bedring til jer begge.

Vi må snart lave en underafdeling af Hustlerne "ERFA knæproblemer" :cry:

Nicklas hvordan kan stress går ud over Lever/Galde-blæren?? Er det noget som vi andre kunne lære noget af :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Jeg må nu gerne træne, bare ikke 100%, så jeg holder den på 80% de næste 5 uger:-)

Att.: Jan

Mine knæproblemer stammer rent faktisk også fra stress!!! Tro det eller ej!
Min krop er sådan set bare max presset grundet stress, og derfor vælger den at lukke af for noget at det jeg bruger meget, mine knæ (cykling). Stres kan sætte sig mange steder i kroppen, og hos mig er det lever - galde/blæren.
Stress er jo en ganske enkelt kroppens måde at fortæle os at der er noget galt. Nogen får slem migræne andre får vandladning osv osv.
Jeg har fået nogle dråber som jeg skal tage i 5 uger og så skulle min lever osv. gerne være 10-4.
Efter de 5 uger skulle jeg sådan set være fit for fight, men det kræver selvfølgelig at jeg i fremtiden ændre min dagligdag på arbejdet eller finder noget andet og lave!

Ved ikke om du kan bruge det til noget, for jeg tror ikke der er nogle gyldne svar til stress.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

ok Niklas. Det lyder som noget man skal tage alvorligt. God bedring
Post Reply