Brug for en guide eller 2 den 11 feb

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Dalle

Post by Dalle »

Bageren serverer ikke DAN CAKE roulader, med Hindbær

Mums det rykker

Dalle
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4117
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Jan Lohmann wrote:Det er nok vigtigt at vi har en med som kender området. Dustcup ruten kender jeg f.eks. ikke :cry:

Jeg kender kun skoven fra baghjulet af de andre ;-))
Jeg kan sende dig en Garmin fil fra 2 timers I kan køre efter,det plejer at kunne lade sig gøre :D

/Niels H
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3298
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Jeg gerne være guide på Slush ruten en omgang, og så hvis der er nogle der friske kan de jo køre med videre mod Farum, og evt. hjem igen mod Kbh. langs Mølleåen. Se evt. http://www.teamhustler.dk/forum/viewtop ... 1169#21169
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg er tvivlsom i morgen, i skal ikke vente :( Jeg har desværre fået ondt i ryggen, det vanlige sted ved min 'gamle' diskusprolaps, så jeg tager nogle dage 'off line'.

Mener dog jeg fik samme problem sidste år da jeg skruede op for træningsmængden, og kroppen blive hamret rundt på sporet - Satser og håber på at lidt ro kan gøre det.

Måske jeg bare triller ud ad asfalten, og springer skoven over.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 11 Feb 2007, 09:57, edited 1 time in total.
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg er tvivlsom i morgen, i skal ikke vente :( Jeg har desværre fået ondt i lænden, det vanlige sted ved min 'gamle' diskusprolaps, så jeg tager nogle dage 'off line'.

Mener dog jeg fik samme problem sidste år da jeg skruede op for træningsmængden, og kroppen blive hamret rundt på sporet - Satser og håber på at lidt ro kan gøre det.

Måske jeg bare triller ud ad asfalten, og springer skoven over.
Husk at få lavet en masse mavebøjninger, det hjælper rigtig meget for ryggen. Det holder ihvertfald mine rygsmerter væk :lol:
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Mener dog jeg fik samme problem sidste år da jeg skruede op for træningsmængden, og kroppen blive hamret rundt på sporet - Satser og håber på at lidt ro kan gøre det.
Betyder det at du er begyndt at træne?? :-''
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak, til Hannes for at arrangere turen og til Brian, vor turguide, for en god tur med alt hvad skoven kunne byde på af op- og nedkørsler.

Hvad hedder skoven omnkring vandtårnet? Geels?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3298
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Tak for er dejlig dag i skoven... Jeg er næsten mere øm i armene end i benene af al den teknik(næsten :oops: )… Men det er lang tid siden at jeg har haft det så sjovt i skoven.. Som i kan se her var der fart på DH banen . Jeg fulgtes hjem med Jesper fra DMK, og det viste sig at han boede 1 min på cykel fra mig.. Lille verden..

Image

Og stor tak til Brian fra RMK for at vise nye og spænende sider af skoven..
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jan Lohmann wrote:Tak, til Hannes for at arrangere turen og til Brian, vor turguide, for en god tur med alt hvad skoven kunne byde på af op- og nedkørsler.

Hvad hedder skoven omnkring vandtårnet? Geels?
Kirkeskoven hedder området

OG selv tak for en dejlig tur i dag.. Jeg kunne sagtens have kørt lidt længere men det må blive en anden dag.
Jeg er ret sikker på at mine kollegaer fandt vores tur god, og at de er friske på at prøve det igen ;)..
/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Dalle

Post by Dalle »

Jepsen, herlig tur i det grønne.
Min kammerat Jens er mega bustet her til aften, men har kørte da ok på sporet. Skulle hilse og sige tak for en hyggelig tur :lol:

Dalle
Post Reply