Dworak 6. afd.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Casper Fabricius wrote:
Per Olsson wrote:
Casper Fabricius wrote:Jeg kommer nok også. Har ok stænger for tiden :lol:
Ja de stænger må være friske de bliver jo ikke brugt.... :wink:
Kommer du eller ikke?
Kommer ikke :wink: spare bener. tager på langtur i steddet. 24t forberedelse :-''
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Er det her vi skal mødes?
ps. Hvor fa'en er skoven henne :?:
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

BoS wrote:Er det her vi skal mødes?
ps. Hvor fa'en er skoven henne :?:
Det er også det jeg er kommet frem til, og ja.. jeg ser ikke meget skov i sigte der :shock:
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ahhh... de grønne farver er smukke i skoven i morgen ;) Og der er mange af dem igen!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Tak for i dag. Fed hepning oppe på toppen. Det var godt nok en hård rute. Graff kom da også susende forbi mig på 3. omgang. Det var da også lige en rute for dem, man i boksning ville kalde for Fluevægt. :-)

Men ruten var knastør og vejret var perfekt. Det var en fornøjelse at se Hanne køre og piske Jan rundt på ruten. Super flot kørt. Stort tillykke til Jan. :applaus:

Mine totalt intetsigende billeder er klar. (før resultaterne fra Events. Tag dén :!:). Jeg havde det kun med for at knipse Marie, Jonas, Jan og Marie (fik jeg skrevet Marie 2 gange?) hehe. Som i dag måtte kigge langt efter min popo (nok takket være Dworaks lidt ejendommelige start system) :oops: .

Og Casper sparede fornuftigt nok sig selv i dag, for "man skal jo ikke køre sig selv helt i bund inden et 24 timers løb". Med al den opsparede energi bliver han nok en alvorlig udfordring for Lauritsen... Var det på 2. omgang du var med i heppekoret, Casper? :lol:
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Ja tak for idag. Det var en rigtig fin rute men det var ikke nogen fordel med mange kilo idag (hvornår er det iøvrigt det?? :-k )

Mht Casper eller Fætter Guf. Han udtalte iøvrigt også idag:

"Man skal ikke være i form for at køre etapeløb i Polen eller 24t" og på vej hjem i bilen kom følgende:

"Ahh, jeg har trætte stænger!!!" :lol: :lol: :lol: Fantastisk kommentar
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Image

Flot kørt senior, godt der er nogen i familien som kan give den gas ;) og HELDIGT at der var en ekstra cykel i din størrelse....

Var det ikke klubbens største pengepræmie nogen sinde? :party:

Tillykke til Marie, vi hepper på dig til Slushen også!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Et stort tilykke til Marie

Som man kan se på Bo's billed så er jeg glad for at det lykkedes mig at finde starten på den velnok mest hemmelig af alle Cupper: Dworak Cuppen.

Jeg er selvfølgelig også glad for 2 pladsen, for det holdt hårdt og det har været nogle seje etaper.
Nødbo var den bedste for mig medens dagens etape var lidt for bakket efter min smag.

Men var det ikke for Hanne og hendes opildnende heppen, værre end tonen i den sort skole som jeg gik I, så var det måske aldrig gået.

Også tak for den store moralske støtte da jeg kom mål inden jeg lidt modstæbende to' ud på den sidste runde.

Tak ikke mindst til Jakob for moralsk støtte på de forrige cupper og ikke mindst for så storladende at la' mig låne sin cykel da min egen nægtede at bremse ;-))

En tak også til de mangle Hustlere for de opildnende tilråb når de passere mig i susende fart.

Som det kan anes, på antallet taksigelser, så har jeg nok set for mange Oskar uddelinger ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Tusinde tak for i dag - hold da k.. hvor er jeg træt af defekter !!!!!.. men det gav mig så muligheden for at hjælpe Jan lidt - nu hvor Jakob ikke havde muligheden.
Fed rute - jeg skal klart prøve den igen en dag hvor jeg også kan køre med en bagbremse der er intakt .. ;)..

Stort stort tillykke til Jan - du er bare for sej - og din 2 plads er SÅ VELFORTJENT.. for du har godt nok slidt i det i dag...

Og et KÆMPE tillykke til Marie - du styrer for vildt.. skønt at se dig køre sejren i hus!!!

Tak til alle hustlere som mødte op i dag - skønt at se, at trods ingen blade på træerne så var skoven så grøn ;)

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Marie
Helt uden hænder!
Posts: 57
Joined: 07 Nov 2006, 14:04
Location: Ordrup
Contact:

Post by Marie »

Ja, det var en god dag i skoven i dag!
Tak for opbakningen!

Hustlerne tog også mange lodtrækningspræmier, der var mumlen i krogene om, hvad der mon var sket med den lodtrækningspose... :wink:
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3300
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Min første dag I grønt!!

Det var en fed fornemmelse at møde op I mit nyt grønne outfit.. Ruten var hård men retfærdig (De fede må svede, Og det gjorde de :oops: )

Tak for al opbakningen I dag, det var virkelig noget der hjalp, når jeg kom op af den ”lille” stigning inden mål… Jeg skal klart op til Frederiksværk og køre igen, det var super at det kun tog 15 min. at gøre cyklen ren (modsat 2 timer efter Kalundborg). Og næste år vil jeg klart køre nogle flere Dworak løb, helt sikkert det sidste (lune deller med kartoffelsalat og hjemmebragt brød slår klart roulade :D )

Stort tillykke til Marie og Jan (og Bo med hans nye cykkel)

Tak for en super hyggelig dag i skoven…
Post Reply