MTB: Isstjerneløbet Søndag d. 21 Januar - Hedeland Roskilde

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Johnni JJ wrote:Tillykke med jeres flotte resultater......man sidder jo herhjemme og får det helt dårligt, nu I kører så stærkt. :lol:

Jeg var på vej derned, men valgte at vende om pga alt det regn :oops: Jeg kan ikke lide alt det mudder mere :cry:

Jeg har det ligesom Niklas.
JJ tudefjæs hvad sker der lige kørte hjem pga. regn. :wink: :wink:... go humor der ... Det var godt nok osse et l.... vejr og hårdt for cyklerne desværre...
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4117
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Per Olsson wrote:... Det var godt nok osse et l.... vejr og hårdt for cyklerne desværre...
ja bytter gerne 1 kg Hedeland mudder med et par Shimano bremseklodser :(

/Niels H
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Niels PMC wrote:
Per Olsson wrote:... Det var godt nok osse et l.... vejr og hårdt for cyklerne desværre...
ja bytter gerne 1 kg Hedeland mudder med et par Shimano bremseklodser :(

/Niels H
Jeg har desværre bremset med aluminiums holderne til bremse gummi og mine fælge har taget skade , jeg kom derned med helt nye gummi på bremserne :? de kabler jeg fik anbefalet med teflon , der er teflonen gået af inden i "strømpen" og derfor kunne jeg ikke skifte gear på sidste omgang. så det var ikke godt for cyklerne desværre :?
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Per Olsson wrote:
Niels PMC wrote:
Per Olsson wrote:... Det var godt nok osse et l.... vejr og hårdt for cyklerne desværre...
ja bytter gerne 1 kg Hedeland mudder med et par Shimano bremseklodser :(

/Niels H
Jeg har desværre bremset med aluminiums holderne til bremse gummi og mine fælge har taget skade , jeg kom derned med helt nye gummi på bremserne :? de kabler jeg fik anbefalet med teflon , der er teflonen gået af inden i "strømpen" og derfor kunne jeg ikke skifte gear på sidste omgang. så det var ikke godt for cyklerne desværre :?
Det er lige præcis derfor jeg ikke gider alt det mudder :wink:

Jeg går og overvejer et hus i Syd Frankrig hvis vejret ikke snart ændre
sig
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ja, netop, det er derfor jeg bruger caramic fælge / og klodser bregnet til ceramic fælge.

Klodserne satte jeg på FØR Kalundborg, og der er stadig 50->60% tilbage.

Jeg skiftede dengang jeg kørte en Mavic bagfælg ned på 3 mdr. Ceramin fælgene er dyre (ca. 800-1000,-/stk + opspænding), men holder til gengæld 2-4år. DE bremser dog ikke lige så godt som alm. v-bremser / skiver.

NB: Det med at flytte sydpå når man er MTB intresseret, er da også noget jeg har overvejet.... en drøm måske...... men desværre lidt svært at realiserer med alle de operationer/kontroller Patrick skal have de næste par år.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Skarp!

Image
Post Reply