Hvad sker der efter slush.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Hvad sker der efter slush.

Post by Martin »

Da det her er den første sæson jeg kører mtb overhovedet, er mit kendskab til div. løb og cups rimelig begrænset..
Kommer der en cup umiddelbart efter sidste afd. af slush, har læst lidt her på siden om noget fitnessdk. løb. Jeg kiggede også på den her online mtb kalender, men den er ikke opdateret for nylig..

Nogen med noget helt unikt og hemmeligt kendskab søges..

Thanx
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hej Martin

Der kommer Dust cup som køre over hele sommeren , som for de fleste mtb'er er hoved event. Fitness.dk er et løb som er lidt en tonser rute og hvor vi er flere som tager ned og tester formen af inden det går løs i Dusten og fordi det er et godt løb på en hård rute.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Per Olsson wrote:Hej Martin

Der kommer Dust cup som køre over hele sommeren , som for de fleste mtb'er er hoved event. Fitness.dk er et løb som er lidt en tonser rute og hvor vi er flere som tager ned og tester formen af inden det går løs i Dusten og fordi det er et godt løb på en hård rute.
Okay. Jeg er frisk på det der fitnessdk. løb, og dust og hvad der ellers kommer.. Hvor kan man ellers se kommende løb henne..
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Martin wrote:
Per Olsson wrote:Hej Martin

Der kommer Dust cup som køre over hele sommeren , som for de fleste mtb'er er hoved event. Fitness.dk er et løb som er lidt en tonser rute og hvor vi er flere som tager ned og tester formen af inden det går løs i Dusten og fordi det er et godt løb på en hård rute.
Okay. Jeg er frisk på det der fitnessdk. løb, og dust og hvad der ellers kommer.. Hvor kan man ellers se kommende løb henne..
Normalt kommer der altid en tråd på Hustlersiderne, men der findes også MTB-kalender, vist nok bl.a på mtb.dk?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Svaret burde være http://www.mtbkalender.dk/ men Bo Slush har ikke lagt dustcup ind endnu. Med tiden bliver dette nok den bedste kalender, da Bo har de små løb ude i landet med.
Pt er den bedst opdaterede er DMK's på mtb.dk, hvor du nemmest finde den ved på hovedbilledet at klikke på "Kalenderen" nederst i midten og så vælge måned. Deres "Klubkalender" kan ikke bruges til noget og der er vist ikke link fra venstre menu til den rigtige kalender.
Post Reply