2 ledig pladser tors 21/12

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

2 ledig pladser tors 21/12

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg er langt lang bagud med gaverne, og da jeg ikke kan shoppe fredag eller lørdag, må jeg desværre aflyse spinning i dag ;(

Viggo har lige sendt en SMS, han kan heller ikke.

Håber der er nogen som vil overtage?
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

endnu et afbud

Post by Alice 'Cooper' »

Ja jeg kan godt komme, men af frygt for at øjnene falder ud af hoved på mig så må jeg hellere lade være med at spinne ....igen :(

Så der er vist massere af pladser...men øjnene tage vist ikke skade af en lille juleøl...Nu var de jo ikke udkommet sidst jeg var med, så 2. gang er lykkens gang :D og aftenen var jo alligevel sat af til spinning.

Men er der nogen andre der skal have en "afslutnings- jule-ødelæg -formen- fuldstændig-øl" det er jo trist at dukke op hvis alle er på vej hjem.

Man kan jo komme efter julegave indkøb, så længe holder de jo ikke åbent og så medbringe saks, klisterbånd og gavepapir. Derved holde sig beskæftiget mens juleøllen glider ned. :mrgreen:
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Sådan någet rigtigt *¤&"<g$zz... Blev nødt til at blive på jobbet indtil det var for sent med spinning. Så jeg ku' da godt trænge til en lille øl - stadig frisk Cooper
Image
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jep..I skulle ha været der. Det viser sig at Lauritsen kan drikke øl ligeså hurtigt som han kan cykle (og spise muffins).

Hyggeligt plus jeg ikke er fuldstændigt bombet idag ](*,)
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Ja...Lauritsens øl røg sku´ hurtigt ned... hold da op...troede kun den mand drak saftevand... :roll:

Men tak for igår...det var hyggeligt....både til spin og på Klaptræet...føler mig nu også lidt flad #-o ....men så er det jo godt at alkoholen skal køres ud af stængerne over middag...med mindre Lauritsen...nu alligevel tog munden for fuld med alle de øl....

Vi ses til forrygende Hustlerspin 2. jan... \:D/
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply