MTB: 1. afdeling SLUSHCUP....Hvem kommer???

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Per Olsson wrote:Tillykke Hanne godt kørt :wink:
Ja ser du Per - at låne en tung cykel kan gøre underværker ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Hanne nu ved du da at du har "podieben" så det er bare med at holde dampen oppe til de næsten afdelinger. Til Bo S. vil jeg lige sige at du kørte sgu godt idag, men jeg kan se at du sad og tog en slapper på sidste omgang. Så ender det jo med at man bliver sat på de sidste par hundrede meter :lol: Måske vi kan arbejde sammen næste gang for at følge med Stephan som også viste stor klasse idag.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Peter Christensen wrote:Til Bo S. vil jeg lige sige at du kørte sgu godt idag, men jeg kan se at du sad og tog en slapper på sidste omgang. Så ender det jo med at man bliver sat på de sidste par hundrede meter :lol: Måske vi kan arbejde sammen næste gang for at følge med Stephan som også viste stor klasse idag.

Ja, det irriterer mig sgu at du lige nappede mig til sidst, men alt i alt kan jeg vel være meget godt tilfreds. Jeg plejer ikke at kunne ligge og lege med dig og Stephan. Jeg er naturligvis klar til at nakke Stephan næste gang. ;-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

BoS wrote:
Ja, det irriterer mig sgu at du lige nappede mig til sidst, men alt i alt kan jeg vel være meget godt tilfreds. Jeg plejer ikke at kunne ligge og lege med dig og Stephan. Jeg er naturligvis klar til at nakke Stephan næste gang. ;-)
Sweet dreams baby! :lol:
Image
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

BoS wrote:
Peter Christensen wrote:Til Bo S. vil jeg lige sige at du kørte sgu godt idag, men jeg kan se at du sad og tog en slapper på sidste omgang. Så ender det jo med at man bliver sat på de sidste par hundrede meter :lol: Måske vi kan arbejde sammen næste gang for at følge med Stephan som også viste stor klasse idag.

Ja, det irriterer mig sgu at du lige nappede mig til sidst, men alt i alt kan jeg vel være meget godt tilfreds. Jeg plejer ikke at kunne ligge og lege med dig og Stephan. Jeg er naturligvis klar til at nakke Stephan næste gang. ;-)
Der var sgu god gang i de ben i dag både Bo og i andre Hustlere.. Det er så fedt at se ...

/Hanne :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jakob Skouboe wrote:Jeg har sg haft meningitis i en måned....har været indlagt og hele gøjemøget....Og man træder ikke maxwatt af at ligge i sengen så længe...:)

Var ude på lågen i dag og hold da kæft hvor er det bare forfra....styrtede flere gange alene fordi jeg ikke havde styrke til teknikken....så der skal fandeme trænes nu!
Hej Jakob.
Det kan være vi ses ovre i Berlingskes kantine en af dagene. Sidder på Metropol indtil jul. :-)

Ps. formen kommer hurtigt tilbage når den har været der. Der skal bare lige hul på bylden, så buldrer du frem. Godt at du er ved at være tilbage. :)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

SlushCuppen var godt nok en hård omgang for cyklen.
Idag skulle jeg køre en god tur i Kolding på nogle rigitg god bakker, men da jeg skulle samle cyklen fandt jeg ud af hvorfor det var mega svært at styre den på sidste omgang i søndags. Bremseklodserne - Hayes Nine - var ikke kun slidt op, faktisk var den ene faldet af (bag på), og de andre 3 næsten slidt væk. Jeg plejer at køre fuld gas hen til et sving og så hugge bremserne i, men måtte opgive dette da jeg følte at de ikke rigtigt tog ved.
Så inden turen idag samlede jeg stumperne til en bagbremse, og ingen forbremse, kun ren kaliber. Det blev dog til 1½ time i et meget bakket terræn. Jeg tror at jeg fjerner den ene bremse i fremtiden for spare vægt :D
Det vigtigste i søndags var dog at jeg kørte forbi Morten, da vi manglede 500 meter :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

he he du har da fine ben din sniger - tror altså jeg skal have monteret et bakspejl på hjelmen fremover :roll: for da jeg kiggede tilbage 1km før mål var der ingen..
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Morten Hartvigsen wrote:he he du har da fine ben din sniger - tror altså jeg skal have monteret et bakspejl på hjelmen fremover :roll: for da jeg kiggede tilbage 1km før mål var der ingen..
Du kiggede til den forkerte side. Jeg havde styr på dig 8)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Carsten Graff wrote:
Morten Hartvigsen wrote:he he du har da fine ben din sniger - tror altså jeg skal have monteret et bakspejl på hjelmen fremover :roll: for da jeg kiggede tilbage 1km før mål var der ingen..
Du kiggede til den forkerte side. Jeg havde styr på dig 8)
ej - hvor lusket... næsten samme trick som hende der blev 2'er til VM landevej lavede i sommers, hun kiggede den ene vej, og så overhalede forfølgeren den anden vej, og pist væk var hun....
Post Reply