MTB: Tilmeldingen er åben for Slushcup

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Cocio wrote:Er der nogen der ved hvornår der er sidste tilmelding til alle afdelingerne?
2-4 dage før første afdeling køres. Regn med at sidste frist er 1/11.
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Så er jeg tilmeldt alle afd.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Så er jeg tilmeldt alle afdelinger. :twisted:
Image
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Har lige til min skræk set, at jeg stå kategoriseret under Herre !!! - det kan da vist ikke være rigtigt.. Så også at nogle af W.A Pigerne er under Herre..
Er det fordi vi kører som et samlet hold.. eller er der stadig en chance for at få det rettet monstro ?? Jeg prøver lige endnu engang at få det rettet.. Men lige så I piger der har tilmeldt jer under Hustlerne lige får det tjekket..

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hanne P wrote:Har lige til min skræk set, at jeg stå kategoriseret under Herre !!! - det kan da vist ikke være rigtigt.. Så også at nogle af W.A Pigerne er under Herre..
Er det fordi vi kører som et samlet hold.. eller er der stadig en chance for at få det rettet monstro ?? Jeg prøver lige endnu engang at få det rettet.. Men lige så I piger der har tilmeldt jer under Hustlerne lige får det tjekket..

/Hanne

Hey.. Hvis du kigger under dine personlige chip-oplysninger... ved hjælp af login, skal du nok stå som kvinde... Det gør jeg i hvert fald..

Deltagerlisten under "Samlet tilmelding" til Slush.. der står alle bare i en stor pærevælling... kan det være det, der lige forvirre dig lidt :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg har nu tilmeldt mig hele dynen
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Edit: VRØVLER!

Der er 1. holdkonkurrence på tværs af klasserne - det var det der skulle stå.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 30 Oct 2006, 18:07, edited 1 time in total.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

LadyDi wrote:
Hanne P wrote:Har lige til min skræk set, at jeg stå kategoriseret under Herre !!! - det kan da vist ikke være rigtigt.. Så også at nogle af W.A Pigerne er under Herre..
Er det fordi vi kører som et samlet hold.. eller er der stadig en chance for at få det rettet monstro ?? Jeg prøver lige endnu engang at få det rettet.. Men lige så I piger der har tilmeldt jer under Hustlerne lige får det tjekket..

/Hanne

Hey.. Hvis du kigger under dine personlige chip-oplysninger... ved hjælp af login, skal du nok stå som kvinde... Det gør jeg i hvert fald..

Deltagerlisten under "Samlet tilmelding" til Slush.. der står alle bare i en stor pærevælling... kan det være det, der lige forvirre dig lidt :wink:
Jeg har fået en hilsen fra Claus fra Events4you om at det er Bo Falck den er gal med. Listen på slushcup siden er fjernet.. Claus bar bedt Bo om at få listen rettet til. Jeg står nemlig helt rigtig når jeg logger ind på Events4you siden - ganske som du skriver..

Men tak fordi du også har øjne og ører åben ;).. Håber W.A pigerne får deres rettet til så de også kan komme ind under holdkonkurrencen..

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote:Husk der ikke er klasser i slush, så det har ikke den store betydning. Skaber dog meget forvirring at der er en mulighed for at vælge en klasse.....
WHAT??? :shock:

Det plejer der da at være. Ganske vist starter alle samtidigt, men der er da separate placeringer - og præmier til hhv ungdom, dame...etc. eller er jeg hel gal på den i år???
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

der er flg. Klasser:

Herre
Dame
H40
U15 og Hold

Men måske det ikke er muligt at se det på Events4you ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja sorry, det er mig der vrøvler.... Jeg mener holdkonkurrencen! der er 1. holdkonkurrence!

Sorry.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Vi har fået en motions rytter tilmeldt mere i Slush :wink: : Henrik Mortensen
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Smukt:)
Post Reply